نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اسرار موفقیت

کتاب صوتی اسرار موفقیت (Secrets of Achievement)، نوشته اریزون اسوت ماردن (1924-1848) است. «اسرار موفقیت» از اولین آثار ماردن است. تشویق، تسلط بر خود، عادات خوب، تصمیم گیری و سرسختی تعدادی از صفات انسانی هستند که ماردن در این کتاب تحلیل می‌کند، صفاتی که به عقیده ماردن رازهای پیشروی در زندگی هستند. ماردن زندگی خود را به جمع‌آوری خرد حکاکی‌شده بر تن نسل‌ها اختصاص داده و آن‌ها را بصورت کتاب درآورده است. کتاب «اسرار موفقیت» عصاره زندگی، بهبود شخصی و موفقیت حقیقی است و مجموعه‌ای کامل از رموز موفقیت و رشد است.

گستره مطالعاتی ماردن در موضوعات تاریخ، فلسفه، ماوراء‌الطبیعه و ... و هنر است.

او در چکیده کردن و انتقال دانش با شفافیتی مثال زدنی کتابی جذاب و پرکشش را پدیدآورده که شنونده را مجاب می‌کند در زندگی به دنبال موفقیت بگردد یا حداقل به جست‌وجوی پاسخ پرسش‌های زندگی برود.

گزیده کتاب اسرار موفقیت

«شما که از زندگانی کنونی خود خسته اید و در افق مبهم و تاریک آینده انتظار روزگار بهتر و خوش‌تری دارید، دمی به خود آیید. آنچه فردا خواهید کرد هم امروز انجام دهید زیرا امروز در اختیار شماست و فردا در اختیار تقدیر، از امروز استفاده کنید زیرا آرزوها و رؤیاها و پیشرفت‌ها و کامیابی‌های شما در امروز نهفته است.»

دکتر اوریزن اسوت ماردن نویسنده انگیزشی ومؤسس مجله موفقیت (1897) و آمریکایی است. کتاب اول او پیش به سوی جلو (1894) بلافاصله در فهرست پرفروش‌های زمان خود جای گرفت. او در سه سالگی مادر و در هفت سالگی پدر خود را از دست داد و از همان زمان تحت سرپرستی افراد مختلفی قرار گرفت و مجبور بود برای پنج خانواده کار کند تا خرج خود را درآورد. با تمامی این شرایط همانطور که در هتل کار می‌کرد مدارج علمی را در رشته‌های حقوق و پزشکی با موفقیت دریافت کرد و بعدها خود صاحب همان هتل و چندین هتل دیگر شد.

صفحات کتاب :
100
کنگره :
‏‫‬‭‭‭‭‬‭BF 575/خ9‭م‌25 1378
دیویی :
‏‫‭‭‭158/1
کتابشناسی ملی :
‭م‌78-10540
شابک :
‭‎964-6176-11-9‬
سال نشر :
1378

کتاب های مشابه اسرار موفقیت