امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 17,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مثبت کرونا

کتاب مثبت کرونا، روایت لحظاتی از حضور نویسنده در بیمارستان و دوشادوش کادر قهرمان درمان است و با توجه به ارتباط با نسل جوان و باز تعریف امروزی مفاهیم بلند انسانی و اسلامی در جهت گفتمان‌سازی، در قالب داستان و با درون‌مایۀ شبه طنز روایت شده و حدوداً به 28 موضوع اصلی و فرعی به‌‌‌صورتِ غیرمستقیم پرداخته شده است.

پس‌ازرویِ کار آمدن ویروس منحوس کرونا در جهان، هم‌چنان‌که تعداد بیماران و مبتلایان و تلفات ناشی از آن رو به افزایش بود، شاهد تغییر و تحول در احوال همۀ کشورها بودیم. چه سیاستمدارانی که مردمشان را قربانی ندانم‌کاری‌ها و یا اغراض پلید خودشان کردند و چه کشورهایی که مانند میهن عزیزمان، لحظات جذابی از همایش ملی مواسات و همدلی در تاریخ پرافتخار خویش ثبت و ضبط نمودند.

گزیده کتاب مثبت کرونا

تاریخ ایران و اسلام، مملو از مجاهدت ها و فداکاری های زنان و مردانی است که جان و مال و آبروی خویش را در طبق اخلاص نهاده اند و برای نجات ملت و کشور و دین و فرهنگشان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند. دراین بین، اهل علم که رسالت ویژه ای به عهده دارند همواره پرچمدار علم همدلی و مواسات بوده و برگ زرین حضور آنان در جای جای تاریخ اسلام و ایران دیده می شود...

صفحات کتاب :
95
کنگره :
‏‫‬‭‬‬‮‭CT1888
دیویی :
‏‫‬‭920/055
کتابشناسی ملی :
7340150
شابک :
978-622-97135-4-9
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه مثبت کرونا