کتاب راهنمای جامع طلا pdf

رمز و رازهای خرید و فروش موفق طلا و سبد سرمایه ای

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راهنمای جامع طلا

کتاب راهنمای جامع طلا نوشته بابک افروخته، رمز و رازهای خرید و فروش موفق طلا و سبد سرمایه‌ای را به شما می‌آموزاند و کمک می‌کند تا در این حرفه به موفقیت دست یابید و درآمدتان را روز به روز افزایش دهید.

خوشبختانه در سال‌های اخیر میل به یادگیری و کسب دانش بازارهای نوین جهانی به عنوان یک نیاز احساس شده است. در کتاب راهنمای جامع طلا، کوشش شده در ابتدای امر بازارهای قدیمی سرمایه‌گذاری توضیح داده شود و پس از آشنایی با آن‌ها، چشم‌اندازی بر روی بازارهای نوین سرمایه‌گذاری مانند صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بورس کالا، ارز دیجیتال و بازار فارکس و ... داشته باشد.

گزیده کتاب راهنمای جامع طلا

طلای خالص با توجه به نرمی زیاد برای ساخت بیشتر وسایل مناسب نیست و به همین جهت بیشتر طلایی که در جواهرات به کار می‌رود، طلای خالص نیست. در کشور‌های مختلف یک یا چند عیار برای طلاسازی مرسوم است. 

در کشور‌های اروپایی طلای عیار پایین به دلیل قیمت کم‌تر رونق زیادی دارد اما در کشور‌های شرقی به دلیل نگاه سرمایه‌ای مردم به طلا از عیار‌های بالاتر برای تولید استفاده می‌شود. البته شرایط اقلیمی نیز در این مورد مؤثر است چراکه رطوبت بالا باعث تیرگی طلا‌های عیار پایین‌تر می‌شود در نتیجه در هوای شرجی و گرم، طلا‌های عیار بالا محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند.

کنگره :
HG295
دیویی :
332/4222‬
کتابشناسی ملی :
7379077
شابک :
‫‬‭978-622-7527-23-0‬
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
173

کتاب های مشابه راهنمای جامع طلا