نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نامه های رز

کتاب صوتی نامه‌های رز اولین رمان کلاریس سابار است که در سال ۲۰۱۶ برنده جایزه کتاب رمانتیک فرانسه شد. عنوان کتاب صوتی در اصل به نامه‌های مادربزرگ لولا اشاره دارد که برای او می‌نویسد. او در نامه‌‌هایش لولا را از وجود رازی تاریک در زندگی‌شان مطلع می‌کند و از او می‌خواهد که خود به دنبال کشف راز تاریک خانوادگی‌شان باشد و دلیل این‌که فرزندخوانده شده را بیابد. در حقیقت رز برای نوه‌اش لولا، بازی‌ای همانند پازل طراحی کرده است تا حقیقت را ذره‌ذره و در قالب نامه‌هایی طولانی برایش بازگو کند.

نامه‌های رز فقط روایت عشق و ناکامی‌هایش نیست! شنونده این کتاب صوتی لحظه به لحظه با شخصیت اصلی داستان، یعنی لولایِ سی ساله آشنا می‌شود. در دلشکستگی‌هایش سهیم می‌شود و مشتاق است که راز خانوادگی او را بداند. نامه‌های رز بیشتر از این‌که روایت اتفاقات باشد، رمان شخصیت است. شما شنونده احوال و احساسات زنی هستید که آرزو دارد صاحب یک کتاب‌فروشی باشد، اما سرنوشت نقشه‌های دیگری برای او کشیده است.

گزیده کتاب نامه های رز

سرنوشت این است که هیچ‌گاه نمی‌توانم به گذشته برگردم تا اتفاقات رخ داده را عوض کنم، ولی دست‌کم می‌توانم تکلیف زمان حال را مشخص کنم و آینده‌ای جدید بسازم. باید به جایگاهی برسم که کوچکترین حسرتی از روزهای گذشته‌ام نداشته باشم.

ابراز عشق ‌و‌ علاقه به طرف مقابل، نه با هدیه‌های گران به دست می‌آید و نه با رستوران‌های مجلل. عشق و احترام به زنی که دوستش داری، باید در رفتارت و نگاهی که به وی داری تجلی پیدا کند.


صفحات کتاب :
350
کنگره :
PQ2709‭‬ ‭/‮الف‬2‏‫‭ن2 1397
دیویی :
843/92
کتابشناسی ملی :
4682692
شابک :
978-600-461-008-7‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه نامه های رز