نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پس از آنکه رفتی

کتاب صوتی پس از آنکه رفتی که جزو پرفروش‌ترین‌های آمازون در سال ۲۰۱۷ بوده، نوشته کارول میسون است. دو زن از دو نسل متفاوت با نام‌های اویلین و آلیس شخصیت‌های اصلی این داستان هستند که قصه زندگی آن‌ها و سرنوشت‌شان بسیار مشابه یکدیگر است.

رمان پس از آنکه رفتی به عنوان کتابی همه پسند و محبوب، ساختار آن بیشتر شخصیت محور است تا اتفاق محور و شما با شنیدن این کتاب به مرور با گذشته و سرنوشت این دو زن آشنا می‌شوید و لایه‌های درونی و روحی آلیس و اویلین را کشف می‌کنید.

گزیده کتاب پس از آنکه رفتی

ادی هر صبح کمی پس از ساعت 9 نزد اویلین می‌آمد؛ دعایش مستجاب شده بود و هر روز باران می‌بارید. اولین رنگ سبز خاکستری برای آشپزخانه و رنگ کرم را برای بقیه دیوارها انتخاب کرد. ادی جزئیات را خودش انجام می‌داد، بعد هم اویلین از غلتک استفاده می‌کرد و تا جایی را که دستش می‌رسید، با آن رنگ می‌زد. گاهی دست ادی روی کمر اویلین می‌نشست و پیشرفت او را تحسین می‌کرد و اویلین احساس می‌کرد این اولین باری است که ادی او را در طول این بیست سال لمس کرده است.

آن‌ها درباره کودکی‌ها و دوران نه چندان خوشایند مدرسه صحبت می‌کردند و ادی درباره رویای بازی در تیم ملی فوتبال حرف می‌زد؛ رویایی که وقتی پدرش کارش را از دست داد، به باد رفت. «وقتی نتونی شهریه‌ات رو بپردازی، رویاهات دیگه مفهومی ندارن. مجبور شدم به عنوان خدمه کشتیرانی مشغول به کار بشم اما این صنعت خیلی زود به ورشکستگی رسید و این بار به سراغ باغبونی رفتم.»
صفحات کتاب :
382
کنگره :
PZ4‫‭‏‫‬‭/م938و7 1397
دیویی :
823/914
کتابشناسی ملی :
5024309
شابک :
978-600-461-135-0‬‬‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه پس از آنکه رفتی