کتاب شهید دریادار محمدمهدی تحویلداری (صوتی و pdf)

به روایت شمسی عامری، همسر شهید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شهید دریادار محمدمهدی تحویلداری

کتاب شهید دریادار محمدمهدی تحویلداری نوشته جلد هفدهم از مجموعه نیمه پنهان ماه و نوشته اعظم السادات حسینی است که در انتشارات روایت فتح به چاپ رسیده است.

انتشارات روایت فتح که در زمینه چاپ کتاب های دفاع مقدس، خاطرات شهدا و ادبیات پایداری فعالیت های گسترده ای دارد، از زیرمجموعه های بنیاد فرهنگی روایت فتح است. بنیاد فرهنگی روایت فتح متولی جشنواره های بین المللی فیلم مقاومت، جشنواره تئاتر مقاومت، جشنواره هنر مقاومت است و در حوزه های تئاتر و هنرهای نمایشی، مستند، سینما، هنرهای تجسمی، ادبیات و رسانه فعالیت دارد. کتاب شهید محمد مهدی تحویلداری، روایاتی از زندگی و رشادت های این شهید بزرگ دفاع مقدس است.

گزیده کتاب شهید دریادار محمدمهدی تحویلداری


منتظر آرمان بودن، کار سختی بود. از خواندن که خسته می شدم، خودم را با کارهای خانه مشغول می کردم. خانه ام را با همان وسایل دست چندم و در دیوار رنگ و رورفته اش، خیلی باسلیقه چیده بودم؛ تمیز و مرتب. همه چیز را برق می انداختم، چه قدر هم باحوصله این کارها را می کردم. نه من، همه ی خانم هایی که مانده بودند جزیره این طور بودند؛ خانه دار و کدبانو. گاهی فکر می کنم آن روزها چه قدر واقعی زندگی می کردیم. شاید دلیلش این بود که روزی چند بار خطر از بالای سرمان می گذشت و همین خطر، ارزش واقعی همه چیز را برملا می کرد.

صفحات کتاب :
96
کنگره :
‏‫DSR1626‭‬‭ /ت33‏‫‭ح5 1391
دیویی :
‏‫‭955/0843092
کتابشناسی ملی :
2759529
شابک :
978-600-5182-77-4
سال نشر :
1391

کتاب های مشابه شهید دریادار محمدمهدی تحویلداری