امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب طعم شیرین خیال

کتاب طعم شیرین خیال، اثری از خانم فاطمه میری می باشد که توسط نشر متخصصان منتشر شده است. کتاب طعم شیرین خیال را می توان تراوشات ذهنی و دلی خانم میری دانست که با تمام احساس درباره وقایع عادی و روزانه ای که اطراف همه ما رخ می دهد به روی کاغذ آمده است. مانند پرواز قاصدک ها، ماهی گیری در دریا و زیبایی های زندگی که همه ما آن ها را دیده ایم.

در کتاب طعم شیرین خیال، متن ها و دلنوشته ها با تصاویر مربوط زیبایی همراه شده است که به جذابیت و حس خوب بیشتر کتاب کمک می کند.

گزیده کتاب طعم شیرین خیال

رودخانه آرام در جنگل راه می رود و به گل های کوچک و بزرگ سلام می دهد و از کنار ریشه هایشان می گذرد، از روی ریشه های قطور درختان کهن‌سال سپیدار عبور می کند و سنگ های ریزودرشت را کنار می زند. شریان رگ های آبی، خنکی و زلالی اش ذهن را به عمق جنگل می برد، به دوردست ها، به صدای آواز پرندگان، صدای پچ پچ برگهای سبز در گوش باد، خنکای نسیمی که تن گلبرگ ها را می نوازد و نور آفتابی که در وجود گیاهان می نشیند.

راه رفتنش میان سنگ های گرد، میان ماهی های رنگی کوچک، میان گیاهان خود روی ساحل رود، میان پیچک هایی که از درختان بالا رفته اند و تن هایشان را با گل های سفید و سوسنی پر کرده اند. عبور رود از میان پستی بلندیها و پیچ و قوس ها و سقوط آبشار تا رسیدن ماهی ها به برکه میان جنگل؛ گام برداشتن در مسیر پرتوهای خورشید که از لای شاخ وبرگ درختان می تابد، موهبت الهی ست که آن را همیشه خیال انگیز جلوه می دهد...

شابک :
978-622-292-226-9‬‬‬
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
21
کنگره :
‫‬‭‭PIR8361
دیویی :
8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
8417295

کتاب های مشابه طعم شیرین خیال