کتاب هیئت ویژه سخنرانان pdf رایگان

جایگاه منبر و تبیین معارف دینی درمجالس عزای اهل بیت (ع)

امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هیئت ویژه سخنرانان

به همت اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی چاپ کتاب هیئت ویژه سخنرانان با هدف شناساندن نقش و جایگاه سخنرانی در جبهه تبلیغ دین طراحی و تولید شد. کسب شایستگی انتساب به اهل بیت (ع) یک جایگاه بسیار بالایی است که یک سخران می تواند با رعایت حد و حدود مرز سخرانی به این مقام نایل شود و کتاب هیئت ویژه سخنرانان با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری در مورد سخنرانی تهیه و تولید شد.

گزیده کتاب هیئت ویژه سخنرانان

درست است که امروز تبلیغات دشمن، همۀ فضای ذهن بشریت را فرا گرفته است؛ در این شکی نیست. درست است که اموال کلانی برای تشویش چهرۀ اسلام، به خصوص تشیع، خرج می شود. درست است که هرکس که منافع نامشروعی در زندگی ملت ها و کشورها دارد، خود را موظّف به فعالیت علیه اسلام و حکومت اسلامی می بیند. درست است که کفر، با همۀ تفرّق و تشتّتش، با استفاده از همۀ امکانات، در یک امر اتّفاق کرده و آن ضدّیت با اسلامِ ناب است و حتی اسلام محرَّف را هم به جنگِ اسلامِ ناب آورده و به میدان کشانیده است. 

این ها همه درست؛ اما آیا جناح حق و جبهۀ اسلامِ ناب نمی تواند در مقابل این تبلیغات خصمانه و خباثت آلود، به برکت روح و پیام و حقیقت عاشورا و پیام محرّم، همان معجزه را یک بار دیگر تکرار کند؟! چرا نتواند؟! سختی دارد؛ اما ممکن است. همّت و فداکار یلاز مدارد. راه باز است. بن بست نیست. مسئولیت ما و شما این است. 

کتابشناسی ملی :
4740110
شابک :
978-964-02-2654-4‬‬‬
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
60
کنگره :
DSR1692 ‭/م36‏‫‬‮‭ھ87 1396
دیویی :
955/0844

کتاب های مشابه هیئت ویژه سخنرانان