امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب باران فضیلت

کتاب باران فضیلت اثر احمد مرادخانی به همت معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی انتشار یافته است. این کتاب نخستین بار سال ۱۳۸۹ به چاپ رسیده است. نویسنده در این کتاب به فضیلت ‌های زیارت امام رضا(ع) از دیدگاه روایات اشاره دارد. مؤلف همچنین با استناد به منابع ارزشمند روایی شیعه روایات مربوط به زیارت را بررسی و تحلیل کرده است.


برخی عناوین کتاب عبارتند از: فضایل و مزایای زیارت امام رضا(ع) - فضیلت بیشتر زیارت امام رضا(ع) از حج و عمره مستحبی - زیارت امام رضا (ع)همانند زیارت امام حسین (ع) در ثواب - زیارت امام رضا(ع) همانند زیارت رسول خدا - زیارت امام رضا(ع) همانند زیارت خداوند در عرش - زیارت امام رضا(ع) و از بین رفتن غم و اندوه - زیارت امام رضا (ع) و به دست آوردن بهشت- زیارت امام رضا(ع) و بخشش گناهان - زیارت امام رضا(ع) و استجابت دعا - زیارت امام رضا(ع) و در امان بودن از آتش جهنم - زیارت امام رضا(ع) و اعطای پاداش شهید در راه خدا - ثواب دو رکعت نماز در کنار امام رضا(ع) - فضیلت بیشتر زیارت امام رضا(ع) از زیارت امام حسین(ع)...

گزیده کتاب باران فضیلت


بخشی از روایات مربوط به فضیلت زیارت امام رضا علیه السلام، روایاتی است که بر برتری و فضیلت بیشتر زیارت ایشان نسبت به حج و عمره دلالت دارد.

امام جواد علیه السلام فرمودند: بله به خدا قسم با هزار هزار (یک میلیون)حج برابری می کند. البته یک شرط دارد و آن این که زیارت امام علیه السلام همراه با معرفت به حق امام و امامت باشد.

علی بن مهزیار میگوید: خدمت امام جواد (ع) عرض کردم جانم فدایت، زیارت امام رضا (ع) با فضیلت تر است یا زیارت امام حسین (ع)؟ امام فرمودند: زیارت پدرم (امام رضا )(ع) با فضیلت تر است، زیرا امام حسین(ع) را همه‌ی مردم زیارت می‌کنند، اما پدر مرا جز افراد خاصی از شیعیان زیارت نمی‌کنند. »

صفحات کتاب :
94
کنگره :
‏‫‬‭BP264/2‏‫‬‭/م4ب2 1395
دیویی :
‏‫‬‭297/7672
کتابشناسی ملی :
3491082
شابک :
978-964-02-1921-8
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه باران فضیلت