امتیاز
5 / 5.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب احکام و آداب نماز جمعه

کتاب احکام و آداب نماز جمعه به بیان احکام نماز جمعه می پردازد. مستنداتی که در این کتاب از آن ها استفاده شده و استادان را از مراجعه به آن ها بی نیاز کرده است، عبارت اند از: العروه الوثقی، تحریر الوسیله، منهاج الصالحین، توضیح المسائل و استفتائات مراجع عظام تقلید: حضرت امام، آیت الله خویی، آیت الله گلپایگانی، آیت الله اراکی، آیت الله تبریزی، آیت الله فاضل، آیت الله بهجت، آیت الله صافی، آیت الله مکارم، آیت الله سیستانی، آیت الله وحید، آیت الله نوری همدانی، آیت الله شبیری زنجانی و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای.

تمامی استفتائات از کتاب ها یا سایت های معتبر مراجع عظام استفاده شده است. در صورت نیاز به استفتای جدید نیز هیئت علمی این استفتاء را انجام داده است.


گزیده کتاب احکام و آداب نماز جمعه

امام باقر(ع) می فرماید: «وقتی خدای متعال عبادت ها را مبعوث کند، آن ها را به اسم روزها شناسایی می کند. جلودار آن ها جمعه است که نوری فروزنده دارد. دیگر روزها بعد از جمعه قرار می گیرند؛ گویا جمعه عروس زیبا و باوقاری است که برای شخصی بردبار و توانگری هدیه برده می شود. آنگاه روز جمعه به نفع کسی که بر نمازجمعه محافظت کرده و اول وقت در آن حاضر شده است، شهادت می دهد و مؤمنان به ترتیبی که در نمازجمعه حاضر شده اند، داخل بهشت می شوند.»

صفحات کتاب :
236
کنگره :
‏‫‬‭BP187/5‏‫‭‏‫‬‭/ن8 1396
دیویی :
‏‫‬‭297/353
کتابشناسی ملی :
4721241
شابک :
‏‫‬‭978-964-02-2671-1
سال نشر :
‏‫1396

کتاب های مشابه احکام و آداب نماز جمعه