کتاب بررسی مسئله رجعت در آموزه های اسلامی pdf رایگان

رهیافت 27، ویژه استادان پاسخگویی به سوالات شرعی

امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بررسی مسئله رجعت در آموزه های اسلامی

کتاب بررسی مسئله رجعت در آموزه های اسلامی نوشته امید زکی زاده است که توسط انتشارات زائر رضوی منتشر شده است. «معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی» مفتخر است، در راستای رسالت خود، مبنی بر اشاعۀ فرهنگ تشیع و پاسخگویی به سؤالات مردم در این حوزۀ گسترده از دین، محتوای پیش رو را به اساتید فرهیخته تقدیم کند.

در کتاب بررسی مسئله رجعت در آموزه های اسلامی تلاش شده است علاوه بر ارائۀ اطلاعات و محتوای غنی، پاسخی مناسب با محتوایی یکسان در اختیار استادان قرار داده شود تا از تشویش خاطر مراجعان به سبب دریافت جواب های متفاوت جلوگیری شود.

گزیده کتاب بررسی مسئله رجعت در آموزه های اسلامی

نخست باید دانست که «موضو ع رجعت به جهان مادی، با موضوع حیات مجدد در روز مشابهت دارد و رجعت و معاد، دو رستاخیز کاملا پدیدۀ همگون هستند؛ با این تفاوت که رجعت، محدودتر است و قبل از قیامت به وقوع می پیوندد؛ اما در قیامت، همۀ انسان ها برانگیخته می شوند و زندگی ابدی خود را آغاز می کنند؛ بنابراین کسانی که امکان حیات مجدد را در روز رستاخیز پذیرفته اند، باید رجعت را که زندگی دوباره در این جهان است، ممکن بدانند و ازآنجا که روی سخن ما با مسلمانان است و مسلمانان اعتقاد به معاد را از اصول شریعت خود می دانند، به ناچار باید امکان رجعت را نیز بپذیرند.»
صفحات کتاب :
94
کنگره :
‏‫‬‬‮‭BP222/4‏‫‮‬‮‭/ز8ب4 1395
دیویی :
‏‫‬‮‭297/44
کتابشناسی ملی :
4566337
شابک :
‏‫‭978-600-299-291-8‬
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه بررسی مسئله رجعت در آموزه های اسلامی