امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کرونا، چالش نظام سلامت

کتاب کرونا، چالش نظام سلامت نوشته سیدمحمدحسین راجی و محسن فوجی و جمعی از نخبگان دانشجویی در ۱۷۶ صفحه و پنج فصل تألیف شده است.

در این کتاب، به وضعیت بهداشت و درمان آمریکا نیز پرداخته شده است زیرا در حال حاضر این سوال مطرح می‌شود که چرا با وجود اینکه بیشترین بودجه برای بحث بهداشت مردم آمریکا صرف می‌شود، مشکلاتی در این کشور در حوزه بهداشت و سلامت وجود دارد؟ چرا گران‌ترین خدمات بهداشتی در آمریکا ارائه می‌شود و جزو ۳۰ کشور اول در ارائه خدمات با کیفیت نیست و این کشور، اشتباهات پزشکی بسیاری دارد…نویسنده کتاب صعود چهل ساله (سیدمحمدحسین راجی)، مراقبت‌های بهداشتی اولیه (PHC)، وضعیت درمان در آمریکا، مقایسۀ عملکرد کشورهای توسعه یافته با ایران در مقابله با بیماری کرونا، بیوتروریسم و موج سازی و موج سواری دشمنان در بحران‌ها را پنج فصل کتاب «کرونا، چالش نظام سلامت» عنوان کرد.وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات و موج سواری دشمنان در بحران‌های به وجود آمده، شکستن استقلال آنها از طریق وابسته کردن‌شان به ابرقدرت‌ها و باز کردن روزنه‌ای برای نفوذ است، ابراز کرد: در جریان کرونا، آمریکا و اروپا در پی موج به وجود آمده به دنبال موج سواری بودند و پیشنهادهایی از جمله وسوسه اعطای وام از سوی سازمان‌های بین‌المللی، کمک‌های بشردوستانه و سازمان‌های بین‌المللی و دریافت کمک‌های آمریکا را مطرح کردند.

گزیده کتاب کرونا، چالش نظام سلامت

یکی از مهمترین اقدامات و موج سواری دشمنان در بحران‌های به وجود آمده، شکستن استقلال آنها از طریق وابسته کردن‌ به ابرقدرت‌ها و باز کردن روزنه‌ای برای نفوذ است. برای نمونه در جریان کرونا، آمریکا و اروپا به دنبال موج سواری بودند و پیشنهادهایی از جمله وسوسه اعطای وام از سوی سازمان‌های بین‌المللی، کمک‌های بشردوستانه و سازمان‌های بین‌المللی و دریافت کمک‌های آمریکایی را مطرح کردند.

صفحات کتاب :
176
کنگره :
‏‫‬‭‬‭‬‭QR399
دیویی :
‏‫‬‭‬‭‬‭579/256
کتابشناسی ملی :
6124459
شابک :
978-622-6852-57-9
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه کرونا، چالش نظام سلامت