امتیاز
5 / 4.5
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بیان؛ کتاب کار تدبر در قرآن

کتاب بیان؛ کتاب کار تدبر در قرآن به منظور رعایت استانداردهای آموزشی و رسیدن به هدف های آموزشی در امر تدریس، در قالب طرح درس ویژه معلمان منتشر شده است، با هدف ایجاد نظم و ترتیب فعالیت های معلم، به وجود آوردن احاطه کامل در معلم برای ارائه درس و جلوگیری از اعمال روش ها و محتواهای تدریس سلیقه ای، تهیه و گردآوری شده است.

گردآورندگان کتاب بیان؛ کتاب کار تدبر در قرآن ضمن سرلوحه قراردادن آیات و روایات و اهتمام به پیگیری منویات مقام معظم رهبری مبنی بر با اهمیت بودن موضوع تدبر در قرآن، تلاش دارند تا در نهضت عمومی سازی فهم قرآن کریم در جامعه اسلامی نقش موثری را ایفا کنند. در همین راستا، سنت و سیره قرآنی ولی نعمتشان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را الگو خویش قرار داده و سعی دارند گروه های مختلف مردم به ویژه نسل نوجوان را از این فعالیت مهم قرآنی بهره مند سازند تا با تجهیز به فهم قرآنی در رسیدن به آرمان های الهی انقلاب اسلامی یاورانی توانا و فهیم تربیت کنند.

گزیده کتاب بیان؛ کتاب کار تدبر در قرآن

در طول تاریخ دشمنان و بدخواهان حضرت محمد اهانت های زیادی به شخصیت نورانی پیامبر مهر و مهربانی کرده اند. به نظر شما، علت اصلی این توهین ها و جسارت ها چیست؟ آیا جز این نیست که با این توهین ها، در واقع کینه و دشمنی خود را درخصوص گسترش روزافزون نام و یاد پیامبراعظم در سراسر جهان، نشان می دهند؟ آیا نشان دهندۀ ترس شدید آن ها از گسترش اسلام و نفوذ آن به قلوب مردم جهان نیست؟

اگر این ترس از گسترش اسلام و نام پیامبر نیست، چه دلیلی دارد، به پیامبر که الگویی خوب برای همۀ جهانیان و رحمتی برای همۀ آن هاست، این قدر توهین کنند؟ آری، آنان تا زمانی که ازسوی اسلام احساس خطر می کنند، دست از اهانت به ساحت مقدس این دین مبین و نبی اکرم برنمی دارند.

صفحات کتاب :
125
کتابشناسی ملی :
3878986
شابک :
978-600-299-132-4
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه بیان؛ کتاب کار تدبر در قرآن