امتیاز
5 / 3.8
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان

نظر دیگران

نظر شما چیست؟


داستان زندگی حضرت معصومه علیها السلام برای کودکان، نوشته محمد مهاجرانی است که به زبان کودکان زندگی این بانو بزرگ اسلام را به تصویر می کشد. ناشر این کتاب زائر رضوی (وابسته به معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی) می باشد. 

در ادامه مطلب میخوانید:

معرفی کتاب زندگی حضرت معصومه علیهاالسلام

زندگینامه حضرت معصومه برای کودکان و نوجوانان محب اهل بیت، کالایی گران قیمت هست که باید از دوران کودکی در دل بچه ها ریشه بزند. برای آشنا شدن بچه ها با اهل بیت، باید زندگی نامه آن ها رو بدانند، در این صورت میتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند و به عنوان اسوه و دوست به اهل بیت نگاه کنند. حضرت معصومه بانویی از تبار امامت هست که در شهر مقدس قم دفن شده اند. ایشان مقام والایی دارند و از اهل بیت روایاتی در مورد شان و جایگاه والای ایشان باقی مانده است. در این کتاب نویسنده محترم تلاش کرده تا با بیانی که مناسب کودکان و نوجوانان باشد، زندگی حضرت معصومه را باز نویسی کند. با تهیه این کتاب برای بچه ها، کمک می کنیم تا با این بانو و این خاندان ارتباط بهتری برقرار کنند و در آینده از این اندوخته استفاده کنند.
زندگی حضرت معصومه به زبانه کودکانه می تواند باز خورد خوبی در روحیه کودکان داشته باشد و معرفی حضرت معصومه به کودکان خصوصا دختران می تواند الگودهی و اسوه اندیشی را به آنان یاد دهد.

خلاصه کتاب زندگی حضرت معصومه علیها سلام

کتاب زندگی حضرت معصومه علیها السلام اثری خواندنی و جذاب برای کودکان است. این کتاب اثری مصور و رنگی است که در ۱۱ بخش کوتاه، زندگی حضرت از تولد تا رحلت را به زبانی ساده همراه با تصایری زیبا برای کودکان روایت می‌کند. عناوین کتاب زندگی حضرت معصومه علیها السلام از این قرار است: گلی در مدینه؛ فاطمه؛ شش سالگی؛ چهار سالِ سخت؛ معصومه؛ بانوی دانا؛ سفر برادر؛ به دنبال برادر؛ شهرِ دوستان؛ یک گل و هزار پروانه؛ به‌سوی آسمان.

گزیده کتاب زندگی حضرت معصومه علیها السلام

روز اول ماه ذی القعده بود.
سال صدو هفتاد و سه هجری. چه روز زیبا و پرخاطره ای ! در شهر مدینه دختری نازنین به دنیا آمد. دختری که از تمام گل های بهاری زیباتر بود. پدرش امام کاظم(ع) بود و مادرش ؛نجمه؛

داستان زندگی حضرت معصومه برای کودکان

این کتاب، زندگی نامه حضرت معصومه برای کودکان به همت محمد مهاجرانی نوشته شده و می تواند ارتباط خوبی با کودکان و نوجوانان برقرار کند.

کتاب داستان حضرت معصومه

این کتاب داستان کوتاه در مورد حضرت معصومه است. داستان کودکانه ای از زندگی پر فراز و نشیب بانوی گران قدر اسلام و خواهر امام رضا (ع). داستان حضرت معصومه توسط نشر زائر رضوی وابسته به آستان قدس رضوی به صورت رایگان در فراکتاب منتشر شده است.

زندگینامه حضرت معصومه pdf

برای دانلود داستان کودکانه حضرت معصومه رایگان می توانید به نرم افزار فراکتاب مراجعه کرده و پس از دانلود آن را در کتابخوان فراکتاب مطالعه کنید و از تصاویر زیبای آن لذت ببرید. همچنین برای دانلود کتاب در مورد حضرت معصومه می‌توانید با جستجوی کلمه "معصومه" سایر کتاب‌های منتشر شده در مورد این بانوی گرانقدر را در فراکتاب ملاحظه بفرماییدو

دانلود رایگان زندگی حضرت معصومه مشخصات کتاب زندگینامه حضرت معصومه را در جدول زیر مشاهده میکنید:

مشخصات
ناشر:
زائر رضوی
نویسنده:
سیدمحمد مهاجرانی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: ۲۴
موضوع:
زندگینامه حضرت معصومه pdf
قالب: pdf رایگان
صفحات کتاب :
24
دیویی :
‏‫‭‮دا‬297/976
کتابشناسی ملی :
6199724
شابک :
‏‫‬‭978-622-685260-9
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه زندگی حضرت معصومه علیها السلام