امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دقیقا چه بگوییم

نویسنده پرفروش و موفق فیل ام. جونز در کتاب دقیقا چه بگوییم، درباره قدرت و اهمیت کلام در موفقیت کاری سخن می‌گوید. این کتاب با تشریح کاربرد ثانویه زبان و ارائه راهکارهایی عملی، شما را برای رسیدن به اهداف شغلی‌تان یاری می‌دهد. این کتاب درکی عملی از قدرت کلمات به شما می دهد و اسبابی فراهم می کند تا افرادی که مشتاق موفقیت اند به چیزی بیشتر از آنچه می خواهند برسند.

درباره فیل ام. جونز نویسنده کتاب دقیقا چه بگوییم

فیل ام. جونز، یکی از برجسته‌ترین چهره‌های آموزش در زمینه فروش و بازاریابی است. او تا کنون افتخار کسب جوایز متعددی در این حوزه را داشته و کتاب‌هایش همواره جزو پرفروش‌ترین آثار موفقیت در کسب و کار به شمار می‌آید. جونز در سال 2013 توانست برنده جایزه برتری در فروش و بازاریابی بریتانیا شود.

گزیده کتاب دقیقا چه بگوییم

چقدر پیش آمده که خود را در حال مکالمه ای ببینید که به سرعت تبدیل به مناظره می شود چون با کسی حرف می زنید که فکر می کند از شما بهتر می داند و حتی شاید بخواهد عقایدش را به شما درس بدهد؟  

برای تأثیر گذاشتن بر دیگران باید بدانید چگونه مکالمه را تحت کنترل داشته باشید.  یک راه دوباره در دست گرفتن کنترل این است که جایگاه فرد مقابل را از کسی که در مقام یقین است به کسی که در مقام تردید قرار دارد،  تغییر دهید.  

معمولاً افراد تلاش می کنند این تغییر موقعیت به شک و تردید را با به چالش کشیدن مستقیم نظرات فرد مقابل و حتی شاید با بحث و مشاجره ایجاد کنند.  اطمینان دارم لحظاتی برایتان پیش آمده که از ناتوانی فردی در درک چیزی که می گویید خسته شده اید و از اینکه نمی توانید بر تعصباتش غلبه کنید عصبی شده اید.  این اتفاق می‌تواند اغلب زمانی که سعی دارید ایده ها یا مفاهیم جدیدی را معرفی کنید،  بیفتد و غلبه بر ذهنیت «خودم بهتر می دانمِ» بسیاری افراد می تواند سخت باشد

صفحات کتاب :
102
کنگره :
BF774
دیویی :
‫‬‮‭153/852
کتابشناسی ملی :
5900310
شابک :
978-622-6673-49-5
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه دقیقا چه بگوییم