امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب معامله گر با انضباط

مارک داگلاس در کتاب معامله‌گر با انضباط، تجربیات خود در زمینۀ معامله‌گری، نحوۀ خودشناسی، روانشناسی بازار و به دست آوردن اعتماد به نفس را برای تازه واردان عرصۀ بورس و بازار تجارت با زبانی ساده بازگو می‌کند.

شما در کتاب معامله‌گر باانضباط (The Disciplined Trader) می‌آموزید که چطور اعتماد به نفس خودتان را در عرصه تجارت بالا ببرید، نظم و دقتتان را افزایش دهید و از محیط‌های خارجی و داخلی ذهنتان نیز استفاده کنید. مارک داگلاس (Mark Douglas) مسائلی که از ذهن نشأت می‌گیرند را از عوامل اصلی جهت رقابت در بازار می‌داند.

تنوع در مبادلات، به روزرسانی قراردادها، اطلاع‌رسانی دقیق و سریع، خدمات مشاوره‌ای پیشرفته‌تر، گوناگونی کتاب‌ها و نشریات مربوطه و پیشرفت روزبه‌روز نظام‌ها در زمینۀ تحلیل فنی و نظارتِ تخصصی به کمک نرم‌افزارهای کامپیوتری، از عناصر حائز اهمیت در کمک به رشد و تعالی معاملات هستند، که همۀ این‌ها راه شناخت بازارها و دنبال کردن آن‌ها را تسهیل می‌بخشند.

گزیده کتاب معامله گر با انظباط

از همان سال 1982 که نوشتن این کتاب را شروع کردم، معامله هایی داشتم که تا به امروز در همه‌ی جهات ، رشد قابل توجهی داشته اند. تنوع در مبادلات ، به روزرسانی قراردادها ، اطلاع رسانی دقیق و سریع ، خدمات مشاوره‌ای پیشرفتهتر، گوناگونی کتاب ها و نشریات مربوطه ، و پیشرفت روزبه روز نظام‌ها در زمینه‌ی تحلیل فنی و نظارت تخصصی به کمک نرم افزارهای کامپیوتری ، از عناصر حائز اهمیت در کمک به رشد و تعالی معاملات هستند. که همه اینها راه شناخت بازارها و دنبال کردن آنها را تسهیل می بخشند. اما بر خلاف تمام این عناصر، خدماتی که در این حوزه ارائه می‌شوند واقعیتی اجتناب ناپذیر را روایت می کنند.

صفحات کتاب :
274
کنگره :
‏‫‬‭HG4621‏‫‬‭
دیویی :
‏‫‬‭332/64
کتابشناسی ملی :
6169911
شابک :
978-622-667357-0‬‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه معامله گر با انضباط