امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 52,500
خرید چاپی
175,000
16%
ت 147,000
نظر شما چیست؟

کتاب نشان حسن نوشته لیلا مهدوی می باشد و در دسته ی رمان ها قرار می گیرد. این کتاب توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر و روانه ی بازار کتاب شده است.

معرفی کتاب نشان حسن

اثر حاضر، حاصل تحقیق و پژوهش در میان منابع و کتب معتبر شیعی و اهل تسنن است و بر بستر واقعیت داستانی روایت می کند که از عنصر خیال خالی نیست. ترجمۀ فارسی دعای عرفه نوشته شده در داستان اثر استاد گرانقدر سید مهدی شجاعی است، منتشر شده از نشر نیستان و نیز اشعار داستان توسط شاعر گرامی آقای مهدی حسن زاده سروده شده است.

خلاصه کتاب نشان حسن

نشان حسن داستانی از عشق و ادب و ارادت است. روایت آفتاب و ماه و آینه، قصه گام نهادن در مسیر بندگی تا رسیدن به رهایی و سرافرازی. داستان سرباختن و سرباززدن، روایت به طور رفتن موسی و قربانی دادن ابراهیم. لیلا مهدوی در اولین اثر خود از خانواده‌ای می‌نویسد که با وجود تمام جان‌فشانی‌هایشان برای حجت آشکار خدا، کمتر از آنها شنیده‌ایم، داستانی عمیق و چندلایه که بر بستر واقعیت، روایتی درست و تاریخی ارایه کرده است.

کتاب نشان حسن دارای پنج فصل با عناوین ذیل می باشد: این پنج فصل هر کدام زیر مجموعه هایی دارد که با قدم نام گذاری شده اند؛

نشان حسن نشان ادب با ۶ قدم که هر قدم، روایتگر داستانی است. من جمله به روایت آفتاب، به روایت آینه، به روایت ماه و ... نشان ایمان که دارای ۱۰ قدم می‌باشد. نشان شهود نیز دارای ۱۰ قدم می باشد. و در انتها نشان رهایی که ۵ قدم دارد.

برشی از متن کتاب نشان حسن

نشان شهود قدم ۱۷: به روایت آفتاب

افسار رعد را به دست می گیرم و با خودم به بیرون از خیمه گاه می کشم. بیا رفیق! بیا زخمت را ببینم. یادم هست وقتی با هم در رکاب علی اکبر به شریعه زدیم، تو هم زخم برداشتی و دم نزدی! بیا رعد، که فردا هم روز من است و هم روز تو. هر سه مان از اسب پیاده می شویم.

اباعبدالله دستور توقف داده اند. تا چشم کار می کند، ریگستان است. دریغ از نهر آبی که سر و صورت را شست و شو دهیم یا درختی که در سایه اش بتوان قدری استراحت کرد. تنها چیزی که هست، چاه آبی است که در آن حوالی به چشم می خورد. من و عمرو به سمت چاه می رویم. از پی ما عبدالله هم می آید. نه ریسمانی هست و نه دلویی که با آن آب بکشیم. به اطرافم نگاه می کنم. ریگ درشتی را برمی دارم و درون چاه می اندازم.سرم را نزدیک می کنم. صدای آب می آید.

صدا آن قدر هم دور نیست. عبدالله برو و ریسمان و طنابی بیاور. بعد از رفتن عبدالله، عمرو رو به من می کند و می گوید: « از وقت خروج از مکه تو را در نظر دارم، قاسم! کجا سیر می کنی؟ حواست نیست و قدری پریشانی.» تصورم این بود که امسال عمرۀ تمتع می گذارم. به تشنه ای می مانم کنار شریعه. امروز، یوم الترویه بود. دلت را قوی کن، برادر. شاید حجی که تو به آن مُحرم خواهی شد، جای دیگری باشد. مگر غیر از این است که کعبۀ دل بر کعبۀ ظاهر برتری دارد؟

دانلود کتاب نشان حسن pdf

پی دی اف کتاب نشان حسن را می توانید از طریق نرم‌افزار فراکتاب دانلود کرده و سپس آن را در کتابخوان مورد مطالعه قرار دهید.

انتشارات کتابستان معرفت

از دیگر کتاب های نشر کتابستان معرفت که نسخه چاپی و یا پی دی اف آن در فراکتاب موجود می‌باشد، می توان موارد زیر را نام برد:برادر من تویی، عاشق داعشی من، آن مرد با باران می آید، عاشورا، حیدر، حریر و ...

خرید کتاب نشان حسن

نسخه چاپی این کتاب را می توانید از طریق سایت و یا نرم‌افزار فراکتاب سفارش داده و خریداری کنید.

دانلود کتاب نشان حسن

مشخصات رمان نشان حسن در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: کتابستان معرفت
نویسنده: لیلا مهدوی
تعداد صفحه: 294
موضوع: رمان مذهبی بر اساس واقعیت
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه

صفحات کتاب :
294
کنگره :
‭PIR8223‬
دیویی :
8فا3/62
کتابشناسی ملی :
8420989
شابک :
‏‫‭978-622-7808-00-1
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه نشان حسن