امتیاز
5 / 5.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نگرانی را از خود برانیم

کتاب نگرانی را از خود برانیم، نوشته‌ی لوئیس لووی، ۳۰ راه‌کار عالی برای بیرون راندن تنش از خود دارد. کتاب نگرانی را از خود برانیم با ترجمه‌ی جمیله فاضل در اختیارتان قرار دارد. دنیایی که امروز در آن زندگی می‌کنیم، مدام شرایطی را فراهم می‌کند که موجب استرس در وجود ما می‌شود. همه‌چیز با سرعتی باورنکردنی بالا پیش می‌رود و رقابتی عجیب در همه‌ی موارد دیده می‌شود. ما آدم‌ها از اثرات استرس و نگرانی دور نیستیم. 

و نمی‌توانیم خود را ایزوله کنیم تا در محیطی دور از استرس و نگرانی زندگی کنیم. بنابراین باید یاد بگیریم که نگرانی را از خود برانیم. لوئیس لووی در کتاب نگرانی را از خود برانیم، ۳۰ راه‌کار عالی برای بیرون راندن تنش از خود ارائه می‌کند. روش‌هایی که اگر حتی یکی از آن‌ها را عملی کنیم، نتیجه‌ی عالی آن را می‌بینیم. 

گزیده کتاب نگرانی را از خود برانیم

آب. آب معمولی. گرمش کنید و بلافاصله تجربه‌ای عالی و آرامش‌بخش دارید. من انسان‌هایی را می‌شناسم که خانه‌ای را به خاطر بزرگی حمامش خریده‌اند. در آب چیست؟ شاید چون زندگی‌مان را در آب شروع کرده‌ایم. برای نه ماه تمام در آب غوطه‌ور بودیم. آبی گرم و مغذی. من بر این باورم که یکی از جذابیت‌های اقیانوس‌ها این است که جزر و مدّش ما را به یاد رحم مادر می‌اندازد. چه چیزی آرامش‌بخش‌تر و امن‌تر از این است که به جایی برگردیم که دیگری از همه چیز مراقبت می‌کرده؟

صفحات کتاب :
124
کنگره :
BF575‮‬ ‭/ف5‏‫‭ل93 1396‬‬
دیویی :
155/9042‬‬
کتابشناسی ملی :
4839686
شابک :
978-600-8392-12-5‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه نگرانی را از خود برانیم