امتیاز
5 / 5.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت

کتاب یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت جلد دوم کتاب “از یک لکه ی زرد خورشید بساز” است که با داستان ها و تمثیل های جدید خود، شما را در راستای داشتن زندگی پربارتر و کسب و کاری موفق تر هدایت می کند. 

درباره نویسنده کتاب یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت

مسعود لعلی زادهٔ شهریور۱۳۵۵ در مشهد و کارشناس ارشد رشتهٔ روان‌شناسی بالینی است. وی در زمنیهٔ روان‌شناسی، مهارت‌های زندگی، رشد و به‌سازی درونی و تکنیک‌های موفقیت مطالعه و فعالیت می‌کند و دست به قلم دارد. این نویسنده بالغ بر ۵۰جلد کتاب پُرفروش با تیراژ تقریبی ۲میلیون نسخه منتشر کرده است. به‌گفتهٔ خودش، بنیان‌گذار سبک کتاب‌های قصه‌درمانی و تمثیل‌درمانگری در ایران است و در آثارش بالغ بر ۲هزار داستان و تمثیل الهام‌بخش وجود دارد. 

گزیده کتاب یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت

شازده کوچولو به سیاره ی دوم رفت. آن جا فقط یک پادشاه تنها زندگی می کرد. بعد از ملاقاتی کوتاه، شازده کوچولو خواست که سیاره را ترک کند. اما فرمانروا که دلش می خواست او را نگه دارد گفت: (نرو، تو را وزیر دادگستری می کنم.)

شازده کوچولو گفت: (اینجا کسی نیست که من او را محاکمه کنم.) فرمانروا گفت: (خب، خودت را محاکمه کن! این سخت ترین کار دنیاست! این که بتوانی درباره ی خودت قضاوت درستی داشته باشی و عادلانه خودت را محاکمه کنی.)

صفحات کتاب :
152
کنگره :
PZ1‏‫‭‏‫‬‭‏‫‭/ل7ی2 1397‬
دیویی :
808/831
کتابشناسی ملی :
5416339
شابک :
978-600-8392-77-4
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت