امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
خرید چاپی
80,000
15%
ت 68,000
نظر شما چیست؟

کتاب خاطرات شیطان نوشته غلامرضا حیدری ابهری و از انتشارات جمال است. این کتاب در دسته کتاب تربیتی کودک و نوجوان قرار می گیرد.

معرفی کتاب خاطرات شیطان

مجموعه ای از بیست داستان کوتاه کودکانه و پندآموز که با الهام از متون دینی، وسوسه ها و شگردهایی را که شیطان برای فریب آدم ها به کار می گیرد، بیان می کنند؛ به این امید که با فهم آن ها دیگر گول حقه های این موجود رانده شده از جانب خدا را نخوریم و در دام او گرفتار نشویم. کتاب حاوی خاطراتی است که شیطان دست به نگارش آن ها زده و از خوشحالی و یا غمی که آدم ها در اثر کار بد و خوب خود در او ایجاد کرده اند، سخن گفته است.

خلاصه کتاب خاطرات شیطان

شیطان برای فریب ما آدم ها شگردهای زیادی دارد.هرچه ما با این شگردها بیشتر آشنا شویم،کمتر در دام شیطان خواهیم افتاد.در قرآن کریم و سخنان اهل بیت (ع) به مهم ترین شگردهای شیطانی اشاره شده است.کتاب خاطرات شیطان با الهام از متون دینی،به بیان بخشی از این نیرنگ ها و فریب کاری های ابلیس پرداخته است.
این اثر حاصل تلاش آقای غلامرضا حیدری ابهری است که دوستی دیرینه ای با شیطان دارد و خودش بارها و بارها گول آن موجود حقه باز را خورده است .

برشی از متن کتاب خاطرات شیطان

ماجرا درباره ی آقا رمضان است. او می خواست ماشین لباس شویی بخرد که من نگذاشتم. قاه! قاه! قاه! بنده ی خدا برای خریدن ماشین لباس شویی یک میلیون تومان کم داشت. اگر هرکدام از دوستانش دویست هزار تومان به او می دادند یک میلیون تومان جور می شد. من پیش تک تک دوستان آقا رمضان رفتم و آن ها را از کمک به آن بنده ی خدا پشیمان کردم.

کتاب خاطرات شیطان نشر جمال

این کتاب را آقای غلامرضا حیدری ابهری، برای همه بچه‌های‌ خوب نوشته‌است چراکه به قول خودش، دوستی دیرینه‌ای با جناب ابلیس دارد و بارها و بارها با وسوسه‌های او به چاه افتاده‌.
حالا قرار است در این اثر از نشر جمال، اورا با زبانی شیرین و براساس معارف قرآن کریم و سخنان اهل بیت(ع) به همه شما معرفی کند و شگردهای پنهان شیطان را پیش از آنکه گرفتارش بشوید برایتان آشکار کند.

خرید کتاب خاطرات شیطان

امکان خرید کتاب خاطرات شیطان همراه با تخفیف ویژه به صورت نسخه چاپی در فراکتاب فراهم است.

دانلود کتاب خاطرات شیطان

پی دی اف کتاب خاطرات شیطان را می توانید با مراجعه به نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و پس از دانلود آن را در کتابخوان مطالعه کنید.

دانلود کتاب خاطرات شیطان مشخصات کتاب خاطرات شیطان در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: جمال
نویسنده: غلامرضا حیدری ابهری
تعداد صفحه: 81
موضوع: داستان کودکانه تربیتی
قالب: pdf و چاپی با تخفیف

سال نشر :
‏‫1399
صفحات کتاب :
88
دیویی :
8فا3
کتابشناسی ملی :
7504629
شابک :
‏‫‬‭978-964-202-843-6‬

کتاب های مشابه خاطرات شیطان