امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب حب اهل بیت (علیهم السلام)

کتاب حب اهل بیت (علیهم السلام)، عضوی ازمجموعه ی گُل است و موضوعی که در آن بیان شده است دوستی و مودت با اهل بیت است. پیامبر اعظم و ائمه ی اطهار، روشنگران طریق سعادتند و با هدایت های آن بزرگواران، گام های موفقیت و سعادت را در زمینه های مختلف زندگی می توان برداشت. مجموعه ی گُل عنوان کلی کتب احادیث موضوعی است که به همت محققان و نویسندگان دینی گرد آمده است و در هر کدام از آن به موضوعی خاص پرداخته شده و زوایای مختلف آن از منظر دین مورد بررسی قرار گرفته است.

محبت اهل بیت برای آنان که نیاز به روشنایی را درک کرده اند، روشن کننده ی راه است و آشکار کننده ی چاه. در این مجموعه سعی شده است ضمن بیان چهل حدیث گهربار از زبان شیوای این بزرگواران به نکات زیر اشاره گردد: الف : فضیلت دوست داشتن اهل بیت ب: ویژگی های محبت به اهل بیت و ج: نشانه ها و علائم دوست داشتن اهل بیت.

گزیده کتاب چهل حدیث حب اهل بیت (علیهم السلام)

تبدیل به خوبی ها

قالَ رسولُ الله:

حُبنُّا اهَلَ البیَتِ یکَُفِّر الذُّنوبَ و یضُاعِفُ الحَسناتِ، وَ إِنَّ الله تعَالی لیَتَحََمَّلُ عَن مُحِبِّینا اَهلَ البَیتِ ما عَلَیْهِمْ مِنْ مَظالمِ العِباد، اِ ماکَان مِنْهُم فیها عَلیَ اضِْرارٍ وَ ظُلمٍ للِمُؤمِنین...

دوستی ما اهل بیت گناهان را می پوشاند و خوبی ها را چند برابر می کند و خداوند تبارک و تعالی از دوش دوستان ما آنچه بدهی نسبت به بندگان است، بر می دارد مگر آنچه در آن ضرر رساندن یا ستمی به مؤمنان بوده است.

صفحات کتاب :
48
کنگره :
‫‬‭ھ17د9/BP141/5
دیویی :
‏‫‬‭297/218
کتابشناسی ملی :
2‎4‎7‎6‎6‎5‎8
شابک :
‏‫‬‭978-600-5794-79-3
سال نشر :
1390

کتاب های مشابه چهل حدیث حب اهل بیت (علیهم السلام)