نظر شما چیست؟

معرفی نشریه نورالهدی نوجوان (شماره 19)

نشریه نورالهدی نوجوان (شماره 19) نوشته سیدنوید برکچیان است که توسط انتشارات زائر رضوی منتشرشده است. سبک زندگی اسلامی، قرآن و احکام، دفاع مقدس، مهدویت، اقتصاد مقاومتی و سواد رسانه‌ای از جمله موضوعاتی است که در نشریه نورالهدی بیان می‌شود.

تبیین و نشر معارف دینی و تربیتی با محوریت امام رضا(ع) در سطوح سنی کودک، نوجوان و جوان، صیانت و پاسداری از مبانی و آموزه‌های دینی، ایجاد فضایی مناسب برای ترویج موضوعات فرهنگی به منظور شناخت بهتر امام رضا(ع)، گسترش و تقویت ارتباط علمی و فرهنگی میان حرم مطهر رضوی و زائران، معرفی آثار زائران مرتبط با آستان قدس رضوی و پاسخ‌گویی به شبهات در زمینه‌های عقیدتی و مسائل فرهنگی به خصوص موضوعات متناسب با ائمه اطهار(ع) از جمله اهداف تولید و چاپ مجله نورالهدی است.

گزیده نشریه نورالهدی نوجوان (شماره 19)

حمید، ارشد اردوگاه بود. مسوؤلان، هر کاری که با اسیران ایرانی داشتند او را می خواستند و همه چیز را به او می گفتند. آن روز وقتی که حمید از پیش فرمانده عراقی برگشت، سخت آشفته بود. دوره اش کردیم. هر کسی چیزی از او می پرسید: چی شده؟ اتفاقی افتاده؟ چرا رفتی و آمدی اینقدر ناراحت شدی؟

حمید گفت: «لعنتی ها! باز هم برایمان نقشه کشیده اند. شرم آور است! » حرف بزن. بگو چی شده؟ چه نقشه ای؟ هیچی! می گویند باید با آنها مسابقه بدهیم! مسابقه؟ مسابقه ی چی؟! و همینطور که غرق در فکر بود گفت: «فرمانده این اردوگاه عاشق فوتبال است.» خب! چه ربطی به ما دارد؟ او دستور داده که ما یک تیم فوتبال تشکیل بدهیم و در محوطه ی اردوگاه با افسران عراقی مسابقه بدهیم. همه، هاج و واج ماندیم.

صفحات کتاب :
40
شماره :
19

کتاب های مشابه نورالهدی نوجوان شماره (19)