نظر شما چیست؟

معرفی نشریه نورالهدی نوجوان (شماره 22)

نشریه نورالهدی نوجوان (شماره 22) نوشته سیدنوید برکچیان است که توسط انتشارات زائر رضوی منتشرشده است. سبک زندگی اسلامی، قرآن و احکام، دفاع مقدس، مهدویت، اقتصاد مقاومتی و سواد رسانه‌ای از جمله موضوعاتی است که در نشریه نورالهدی بیان می‌شود.

تبیین و نشر معارف دینی و تربیتی با محوریت امام رضا(ع) در سطوح سنی کودک، نوجوان و جوان، صیانت و پاسداری از مبانی و آموزه‌های دینی، ایجاد فضایی مناسب برای ترویج موضوعات فرهنگی به منظور شناخت بهتر امام رضا(ع)، گسترش و تقویت ارتباط علمی و فرهنگی میان حرم مطهر رضوی و زائران، معرفی آثار زائران مرتبط با آستان قدس رضوی و پاسخ‌گویی به شبهات در زمینه‌های عقیدتی و مسائل فرهنگی به خصوص موضوعات متناسب با ائمه اطهار(ع) از جمله اهداف تولید و چاپ مجله نورالهدی است.

گزیده نشریه نورالهدی نوجوان (شماره 22)

«دلم می‌خواهد پیش از شهادتم به زیارت امام رضا علیه السلام بروم ... » این آخرین سطر وصی عباس بود که همه را به گریه انداخت. سر و سینه ها می‌سوخت. ناله ی مادر عباس در میان هیاهوی تشییع کنندگان گم شده بود. وقتی رو بند کفن را کنار زدند، مادر عباس به صورت زد: این که عباسم نیست ... جمعیت ساکت شد. مرادعلی خادم مسجد روستا جلو آمد: مادر عباس! خوب نگاه کن ... یکی آب بیاره از حال رفت. کسی باور نمیکرد این پیکر عباس نباشد.

شماره ی تابوت را با گواهی شهادت مطابقت دادند. همه چیز درست بود. مرادعلی سرش را آورد روی صورت جنازه: باید خود عباس باشه، لعنت بر شیطون ... باد وزید و خاک نرم کنار گودی قبر را به هوا داد. جمعیت نشست تا مادر عباس چشم هایش را باز کند. وانت تویوتا با سرعت از ورودی قبرستان داخل شد. پرچم سبز یاحسین جلوی وانت بسته شده بود، مشتی کدخدا به سرعت از وانت پایین آمد و داد زد: آی مرادعلی! جنازه رو نگهدارین... خبر دادن جنازه ی عباس رفته مشهد پیش امام رضا علیه السلام.

صفحات کتاب :
20
شماره :
22

کتاب های مشابه نورالهدی نوجوان شماره (22)