امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی نشریه نورالهدی کودک شماره (4)

یکی از روشهایی که میشود بچهها را با خواندن آشتی داد، خریدن و خواندن مجله برای آنهاست. نشریه های کودک به سبب مطالب متنوع، به روز، کوتاه و استمرار حضورشان، عادت خواندن مستمر و زمان بندی شده را در کودکان به وجود می آورند و آنان را علاقه­ مند به خواندن می کنند. نشریه های مناسب،‌‌با موضوع های داستان، شعر ،دانستنی های عمومی، بازی، سرگرمی و . . در پرورش خلاقیت و کسب مهارت های گوناگون کودک نقش بسزایی دارند.

کتاب نورالهدی کودک یکی از این نشریه هاست که خواندن آن سبب می شود تا کودکان فرصت بیشتری برای لذت بردن از خواندن داشته باشند و با مطالب مختلف برای پاسخگویی به سئوالات شان آشنا شوند.

گزیده نشریه نورالهدی کودک شماره (4)

وقتی با خوشحالی کارنامه ام رو به مادرم نشون دادم، مامان منو به سینه اش فشار داد و گفت: آفرین دختر نازنینم. حتما بابات هم خوشحال می شه. اسم بابا رو که شنیدم یاد قولش افتادم که گفته بود اگه نمره هات خوب باشن می برمت به گلخونه اما مامان به بابا نگاه کرد و ابروهاش رو جمع کرد و گفت: رحمان... چطور می خوای ببریش؟ بابا گفت: طوری نمیشه. هوا دیگه سرد نیست. مامان گفت: لااقل با موتور نبرش. بابا هم قبول کرد.

از ماشین که پیاده شدم یادم افتاد که برای اولین باره که دارم به گلخونه ی بابا می رم. بابا دم در گلخونه که دیوار شیشه ای داشت دستای بزرگشو گذاشت رو چشمام و گفت: نرگس، بابا، چشماتو ببند و وقتی گفتم باز کن. آروم گفتم: باشه بابا. بعد صدای در آهنی رو شنیدم که باز شد. بابا گفت: اینجا یه پله است، حواست جمع باشه نیفتی. من آروم پامو گذاشتم رو پله و پایین رفتم. بعد بوی یه عالمه گل به دماغم رسید. بویی یه عالمه گیاه. گفتم: بابا...بابا...تو رو خدا..باز کنم؟ ... 

صفحات کتاب :
32
شماره :
4
تاریخ نشر :
بهار 1387

کتاب های مشابه نورالهدی کودک شماره (4)