امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 14,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مکتوب به انضمام عطیّه برتر

کتاب مکتوب به انضمام عطیّه برتر کتابی در پندو اندرز نیست، بلکه مجموعه ای از تجربیات است. قسمت اعظم آن حاصل یازده سال فراگیری از استادم در نتیجه‌ی زندگی در جوار ایشان است. بخش های دیگر داستان هایی از دوستان و کسانی است که دست کم یک‌بار با آنان تماس و برخورد داشته ام، اما برای من پیام هایی فراموش نشدنی به همراه داشته است.

سرانجام، عصاره ی کتاب هایی هستند که من آن ها را خوانده و یا داستان هایی که در هر حال متعلق به میراث روحانی نسل بشر هستند و مورد استفاده من قرار گرفته اند.

مکتوب در واقع تولد یک تماس تلفنی آلیسنو لیته، نوه‌ی پسری رئیس بنگاه نشد" دفترچه ای با ورق های درخشان" در سائوپولوست. در آن زمان درآمریکا بودم و پیشنهادی در زمینه تألیف کتاب مکتوب، بدون آن که دقیقاً بدانم که قصد نوشتن چه مطالبی را دارم. اما آن دعوت مرا بر آن داشت تا به خاطر آن پای به صحنه بگذارم و خود را با مخاطرات فراوان مواجه سازم. (پائولوکوئلیو)

گزیده کتاب مکتوب به انضمام عطیّه برتر

مکتوب یعنی «آنچه نوشته شده است » هر چند که اعراب این را نمی‌پسندند. برای اینکه هر چند همه چیز نوشته شده باشد، خداوند رحیم و بخشنده بوده و آنچه مقرر کرده به صلاح انسان ها خواهدبود. 

مرد مسافر در میان بوته ها نشسته و مشغول تماشای خانة حقیرانه ای بود که مقابلش قرار داشت. او قبلا با تعدادی از دوستانش در آنجا حضور داشته و تمام مطلبی که در آن زمان دستگیرش شده بود، شباهت موجود میان طراحی آن خانه و سبک یک مهندس فرانسوی بود که در سال های قبل می زیسته و هرگز پا به این منطقه نگذاشته بود.

شابک :
978-622-6041-45-4‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
160
کنگره :
PQ9698/27‭‬‭
دیویی :
869/342
کتابشناسی ملی :
5862671

کتاب های مشابه مکتوب به انضمام عطیّه برتر