امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رهایی از سردرگمی

کتاب رهایی از سردرگمی با کمک ندای درون قصد دارد با نشان دادن آنچه که  در فطرت شما قرار دارد؛ این آسیب‌ها را ترمیم ‌کند. همچنین قصد دارد با باز کردن گره‌هایی که قایق زندگی‌تان را در مسیر گرداب بی‌معنایی انداخته است؛ شما را به مسیر صحیح سرنوشت بازگرداند. زیرا آن چیزی که در بسیاری از زندگی‌ها گم شده و می‌بایست بازیابی شود؛‌ درک ندای درون و چرایی زنده بودن است.

لازم به ذکر است کتاب رهایی از سردرگمی با کمک ندای درون درصدد آن نیست که معنای زندگی و دلیل آن را از منظر فلسفه یا باورهای مذهبی بیابد. بلکه آن دسته از حس‌های ما را مخاطب قرار می‌دهد که هرازگاهی به ما می‌گویند: «بدون شک دلیلی وجود دارد که شخصیت منحصر‌به‌فرد من، در این نقطه است. حتماً باید روزی قدم به قلمرویی فراتر از این روزمرگی بگذارم تا به چرایی نهفتۀ پشت این چرخش مدام اتفاقات پی ببرم؛ تا احساس کنم جهان به حضورم نیاز دارد و دریابم که من، پاسخ آن تصویر ذاتی هستم که سرگذشتم را در بر گرفته است.»

گزیده کتاب رهایی از سردرگمی

کتاب حاضر درصدد شرح و توضیح مسیری جدید است که بر پایۀ یک تفکر قدیمی شکل گرفته است. هر فردی که قدم به این جهان می‌گذارد، فراخوانده شده است. این موضوع بر پایۀ نظریۀ افلاطون و در «افسانۀ اِر» که پایان‌بخش اثر معروف وی با عنوان «جمهوری» است، شکل گرفت. 

اگر بخواهیم این نظریه را به‌طور خلاصه بیان کنیم، باید گفت: پیش از تولد، به روح هر یک از ما چیزی به نام «دیمِن» بخشیده شده که در نوع خود منحصر‌به‌فرد است. او تصویر یا الگویی که هر یک از ما باید بر روی زمین زندگی کند را انتخاب کرده است؛ همواره همراه روح انسان بوده و او را در رسیدن به زمین هدایت می‌کند. اما ما همۀ این اتفاقات را فراموش کرده و تصور می‌کنیم تنها و تهی قدم به این دنیا گذاشته‌ایم. با این‌همه دیمن، همه چیز را به یاد دارد و می‌داند تصویر و الگوی زندگی زمینی ما چه بوده است. بنابراین ندای روح، حامل سرنوشت ما است.

صفحات کتاب :
474
کنگره :
BF697
دیویی :
155/2‭‬
کتابشناسی ملی :
7281761
شابک :
978-622-708712-3‬‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه رهایی از سردرگمی