کتاب 44 درس در کلاس جهانی pdf

برای دنبال کردن اهداف و دست یابی به رویاها

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 32,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 44 درس در کلاس جهانی

کتاب 44 درس در کلاس جهانی نوشته کریس گاردنر با ترجمه ناهید سپهر پور توسط انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی منتشر شده است. تمام داستان‌هایی که در کتاب 44 درس در کلاس جهانی گنجانده‌ شده است، از قبیل مکاتبات خصوصی و گفتگوهای شخصی، برگرفته از درس‌هایی هستند که به اشکال گوناگون نویسنده کتاب تجربه کرده‌ است.

اگر وضع مالی مناسبی ندارید، با مشکل از دست دادن شغل یا مسکن دست و پنجه نرم می‌کنید، در حال تجربه‌ی بحرانی جسمی یا مالی هستید یا صرفاً انگیزه ای برای دنبال کردن چالش های جدید ندارید، با خواندن این کتاب از هر جا که هستید شروع کنید. شما در این مجموعه با درسهایی امیدبخش و نقشه‌ی راهی روشن و گویا برای آغاز دوباره آشنا می‌شوید. همچنین کتابی ایده‌آل برای کسانی است که گاهی تردیدهایی نسبت به موفقیت خود در آینده دارند. در این کتاب راهکارهایی فراوان و عملی خواهید یافت که در هر جامعه ای، با هر اوضاع و احوالی معنا دار است و می تواند مسیر دستیابی به آرزوها و اهداف شما را هموار سازد.

گزیده کتاب 44 درس در کلاس جهانی

 چند سال پیش، به یکی از دوستان صمیمی‌ام گفتم که هیچ علاقه‌ای به گذشته ندارم و اصلاً به آن فکر نمی‌کنم. دوستم که یک هنرمند و نویسندۀ کتاب‌های کودکان است، در آن زمان حکایتی برایم نقل کرد دربارۀ گدایی که گنج حقیقی خود را گم کرده بود. آیا او دربارۀ من صحبت می‌کرد؟ من در داستان او نبودم، اما به هر حال گوش دادم. این گدا- انسانی فقیر، بی‌خانمان و ژنده‌پوش بود که چیزی برای خوردن نداشت، و در آن هوای سرد، شب را صبح می‌کرد- او همیشه در یک مکان می‌خوابید، در حالی که نمی‌دانست در همان جایی که او چادر می‌زد، گلدانی از طلا دفن شده بود.

صفحات کتاب :
288
دیویی :
158/1
شابک :
78-600-95250-9-69
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه 44 درس در کلاس جهانی