کتاب ارزهای دیجیتال را از اینجا شروع کنید pdf

هفت نکته کلیدی برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال تا کسب درآمد

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟

 معرفی کتاب ارزهای دیجیتال را از اینجا شروع کنید

کتاب ارزهای دیجیتال را از اینجا شروع کنید نوشته علی کشاورز معتمدی و مرتضی اکبری است. این کتاب که از مجموعه کتاب‌های شفق کریپتو است، هفت نکته کلیدی برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال تا کسب درآمد را به مخاطبان می‌آموزد. کتاب ارزهای دیجیتال را از اینجا شروع کنید دنیای ارزهای دیجیتال و رمزارزها دنیای جالبی است که به سرعت توجه مردم را به خود جلب کرده است. علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری و مباحث اقتصادی از مزایای آن سخن می‌گویند و افراد عادی می‌توانند از آن کمک بگیرند تا به این ترتیب درآمدی اضافه‌تر یا سرمایه‌ای برای خود داشته باشند. اما مانند هر چیز دیگر، آموزش و یادگیری می‌تواند به ما کمک کند که در این مسیر بهتر گام برداریم. علی کشاورز معتمدی و مرتضی اکبری در کتاب ارزهای دیجیتال را از اینجا شروع کنید، هفت نکته کلیدی برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال تا کسب درآمد را با مخاطبان درمیان می‌گذارند. به این ترتیب با خواندن مطالب این کتاب می‌توان هم با دنیای رمزارزها آشنا شد و هم در مسیر کسب درآمد قرار گرفت. این کتاب هفت فصل دارد. در فصل اول با ارز دیجیتال یا همان چیزی که به نام ارز رمز می‌شناسیم، آشنا می‌شویم. فصل دوم به بیان تاریخچه بیت کوین می‌پردازد که به نوعی پادشاه ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید. فصل سوم به این سوال پاسخ می‌دهد که آلت کوین چیست؟ و فصل چهارم از ارزهای دیجیتال و رمز ارزهای معروف و شناخته شده در سراسر جهان می‌گوید. فصل پنجم به مبحث ابزارهای نگهداری ارزهای دیجیتال اختصاص دارد و در فصل ششم با نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال آشنا می‌شویم. فصل هفتم هم روش‌های افزایش درآمد در بازار ارزهای دیجیتال را به مخاطبان آموزش می‌دهد. اگر دوست دارید کار با ارزهای دیجیتال را فرا بگیرید و شروع به کسب درآمد و سرمایه از این راه کنید، کتاب ارزهای دیجیتال را از اینجا شروع کنید می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

گزیده کتاب ارزهای دیجیتال را از اینجا شروع کنید

ارز دیجیتال ویژگی هایی مشابه با ارز فیزیکی دارد، اما تراکنش های انتقال سرمایه ارزهای دیجیتال به صورت آنی و بدون مرز بین افراد قابل انجام است. زمانی که درباره ارزهای دیجیتال صحبت می کنیم اولین موردی که در ذهن مخاطب ایجاد می‌شود بیت کوین است.

واژه کریپتوکارنسی از دو عبارت کریپتو به معنای رمز و کارنسی به معنای ارز تشکیل شده است. رمز ارزها یکی از زیرمجموعه های ارزهای دیجیتال می باشند و به دلیل تلفظ راحت تر در این کتاب به جای استفاده از عبارت رمز ارز دیجیتال استفاده خواهیم کرد.



صفحات کتاب :
96
کنگره :
HG1710‬‬
دیویی :
332/178
کتابشناسی ملی :
7576309
شابک :
978-622-6635-38-7‬‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه ارزهای دیجیتال را از اینجا شروع کنید