کتاب تقاص

حق الناس در تجربه های نزدیک به مرگ

امتیاز
5 / 3.4
خرید چاپی
30,000
12%
ت 26,400

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تقاص

کتاب تقاص حاصل تلاش انتشارات شهید ابراهیم هادی که پس از کتاب‌های موفق سه دقیقه در قیامت و شنود منتشر شده است. در این کتاب 24 روایت از تجربه گران نزدیک به مرگ گردآوری شده است که در آن‌ها محوریت موضوع حق الناس است.

دانلود پی دی اف کتاب تقاص حق الناس

انتشارات ابراهیم هادی کتاب تقاص pdf را منتشر نکرده است و دانلود فایل آن باعث تضییع حقوق ناشر خواهد شد.

دانلود کتاب تقاص حق الناس

دانلود کتاب تقاص ابراهیم هادی در فراکتاب امکان پذیر نیست، متاسفانه هنوز نسخه الکترونیکی این کتاب دریافت و عرضه نشده است. 

برشی از متن کتاب تقاص

اوایل سال 1398 بود که در تست یکی از باشگاه‌های فوتبال تهران پذیرفته شدم و به تیم جوانان این باشگاه پیوستم. من از شرستان راهی تهران شدم. همراه با چند نفردیگر در یک آچارتمان ساکن شدیم. برای روزهای حضور در تهران بیشتر به تمرین فوتبال و برگزاری مسابقات می‌گذشت. تا اینه پس از مدتی احساس کردم خیلی تغییر کرده‌ام! من تا زمانی که شهرستان ودم، در مسجد محل فعالست داشتم و نمازهایم بیشتر به جماعت بود. اما مدتی بود که به صورت نامحسوس، به نماز بی‌توجه شده بودم!
من که بیشتر رفقایم اهل مسجد بودند، حالا به خاطر جوی که در آن قرار داشتم، خحالت می‌‍کشیدم که نماز بخوانم! روز به روز اخلاق و رفتار من تغییر می‌کرد. حتی ظاهر من هم حسابی عوض شده بود!
وقتی برای استراحت به شهر خودمان برمی‌گشتم، دیگر به سراغ مذهبی و قدیمی‌ام نمی‌رفتم. تیپ و ظاهر من دیگر تناسبی با آن‌ها نداشت! حدود شش ماه از اقامت و حضور من در تهران گذشت. من جایگاه خوبی در تیم پیدا کردم، اما از وضعیت ایمان و اخلاقم راضی نبودم. خودم متوجه نبودم که چقدر تغییر کرده‌ام. هر بار که خانواده، مرا می‌دیدند به من اعتراض می‌کردند که چرا اینگونه شدی؟ چرا بد دهن شدی؟ چرا قیافه و سر و لباست عوض شده!؟

متن کتاب تقاص

مشخصات کتاب تقاص در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: شهید ابراهیم هادی
نویسنده: گروه نویسندگان انتشارات شهید ابراهیم هادی 
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 120
قالب: چاپی با تخفیف ویژه
موضوع: حق الناس در تجربه های نزدیک به مرگ
صفحات کتاب :
120
کنگره :
‏‫‬‭BF1045‭‬‭
دیویی :
133/9013
کتابشناسی ملی :
8484385
شابک :
‏‫‭978-622-7169-40-9
سال نشر :
‏‫1400

کتاب های مشابه تقاص