امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب زندگینامه تصویری آلبرت اینشتین

کتاب زندگینامه تصویری آلبرت اینشتین، از مجموعه کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان برای آشنایی با بزرگان جهان است که توسط انتشارات آموزشی Saddleback تهیه و تولید شده و سبک محتوای این کتاب کمیک است.

اغلب ما آلبرت اینشتین (Albert Einstein) را می‌شناسیم؛ او کسی بود که تئوری نسبیت را ارائه داد. عده زیادی از بزرگان علم او را به عنوان نابغه‌ای بی‌همتا و بزرگ‌ترین دانشمند جهان می‌خوانند. بسیاری از نظریات و تحقیقات اینشتین باعث ایجاد تغییرات اساسی در روند پیشرفت علم در جهان شده و تأثیرات پایداری به ارمغان داشته است. خدمات او در راستای علم قابل ستایش است.

برخلاف همیشه این بار قصد داریم از جنبه‌ای دیگر به اینشتین بنگریم. زندگی او! حقایقی درباره زندگی باهوش‌ترین نابغه دنیا. او چگونه بود؟ در زندگی و برخورد با دیگران چطور بود؟ و سایر اطلاعات ارزشمند دیگری که در مجموعه کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان خواهید خواند.

این مجموعه که از ویژگی‌های آن می‌توان به خواندن و درک سریع مطلب اشاره نمود، به علاقه‌مندان و خاصه دانش آموزان، ویژگی‌ها و اتفاق‌های تاریخی را آموزش می‌دهد؛ ما را به مرزهای جدید هدایت می‌کند، اکتشاف‌های دانشمندان را دنبال می‌کند، با بی‌عدالتی و پیش‌داوری‌ها می‌جنگد و مرزهای هنر و خلاقیت را در هم می‌شکند. این مجموعه همچنین آموزش مهارت‌های استنتاجی، توسعه شخصیت‌ها، دیالوگ، انتقال مفاهیم و نتیجه‌گیری را آموزش دهد.

از ویژگی‌های برجسته کتاب زندگینامه تصویری آلبرت اینشتین (Albert Einstein) می‌توان به طراحی تصاویر باکیفیت بالا و شکل‌های کاملاً رنگی در کل کتاب اشاره نمود. همچنین گفتگوها و متون غیر تخیلی و واقعی با آهنگ حرکات سریع و آشنایی با شخصیت‌های نام‌آور و مشهور جهان را در تمامی صفحات می‌توان شاهد بود.

گزیده کتاب زندگینامه تصویری آلبرت اینشتین


تصویری از گزیده کتاب
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
29
شابک :
978-622-7493-28-3

کتاب های مشابه زندگینامه تصویری آلبرت اینشتین