امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب زندگینامه تصویری توماس ادیسون

کتاب زندگینامه تصویری توماس ادیسون از مجموعه کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان، برای آشنایی با بزرگان جهان است که توسط انتشارات آموزشی Saddleback تهیه و تولید شده و سبک محتوای این کتاب کمیک است.

توماس آلوا ادیسون (Thomas Alva Edison)، مخترع، کارآفرین و تاجر آمریکایی بود که به عقیده‌ی بسیاری از مورخان، لقب بزرگ‌ترین مخترع تاریخ آمریکا برازنده‌ی او است. او افتخار اختراع تجهیزات متعددی در زمینه‌های تولید برق، ارتباطات جمعی، ضبط صدا و تصاویر محرک را داشت. برخی اختراعات بزرگ او از جمله گرامافون، دوربین فیلم‌برداری و لامپ روشنایی، تأثیری بسیار گسترده در مسیر صنعتی‌سازی جهان داشته‌اند. اما برخلاف همیشه این بار قصد داریم از جنبه‌ای دیگر به ادیسون بنگریم. زندگی او! بررسی حقایقی درباره یکی از باهوش‌ترین نابغه‌های دنیا. زندگی او چگونه بود؟ برخورد او با دیگران چطور بود؟ و سایر اطلاعات ارزشمند دیگری که در مجموعه کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان خواهید خواند.

از ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به آهنگ حرکات تند و سریع و خواندن و درک سریع مطلب اشاره نمود، همچنین به علاقه‌مندان و خاصه دانش‌آموزان، ویژگی‌ها و اتفاق‌های تاریخی را آموزش می‌دهد. کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان، ما را به مرزهای جدید هدایت می‌کنند، اکتشاف‌های دانشمندان را دنبال می‌کنند، با بی‌عدالتی و پیش‌داوری‌ها می‌جنگند و مرزهای هنر و خلاقیت را در هم می‌شکند. کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان، همچنین آموزش مهارت‌های استنتاجی، توسعه شخصیت‌ها، دیالوگ، انتقال مفاهیم و نتیجه‌گیری را آموزش دهد.

از ویژگی‌های برجسته کتاب زندگینامه تصویری توماس ادیسون می‌توان به طراحی تصاویر باکیفیت بالا و شکل‌های کاملاً رنگی در کل کتاب اشاره نمود. همچنین گفتگوها و متون غیر تخیلی و واقعی با آهنگ حرکات سریع و آشنایی با شخصیت‌های نام‌آور و مشهور جهان را در تمامی صفحات می‌توان شاهد بود. مطمئناً مطالعه این مجموعه همگان و مخصوصاً دانش آموزان را به علم و زندگی بزرگان علاقه‌مند خواهد کرد.

گزیده کتاب زندگینامه تصویری توماس ادیسون

مردم او را ویزارد منلو پارک صدا می زدند. او از طریق جادوی الکتریسیته و سخت کوشی تاریکی را به روشنایی تبدیل می کرد؛ دستگاه ها را به حرف می انداخت و تصاویر را متحرک و زنده می نمود. خانواده تام ادیسون کارها را مانند هر شخص دیگری انجام نمی دادند. درسال 1837 پدرش برعلیه دولت کانادا قیام کرد.

صفحات کتاب :
31
شابک :
978-622-7493-32-0

کتاب های مشابه زندگینامه تصویری توماس ادیسون