امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب زندگینامه تصویری والت دیزنی

کتاب زندگینامه تصویری والت دیزنی از مجموعه کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان، برای آشنایی با بزرگان جهان است که توسط انتشارات آموزشی Saddleback تهیه و تولید شده و سبک محتوای این کتاب کمیک است.

والت دیزنی (Walt Disney) اولین شهربازی بزرگ جهان را تأسیس کرد. او بنیان‌گذار شرکت مشهور سرگرمی است که در کنار پرداختن به صنعت انیمیشن و فیلم، توجه ویژه‌ای نیز به سرگرمی‌ها و بازی‌های جذاب دارد.


والت دیزنی و تیمی که در آن با او همکار بودند، خالق چندین شخصیت ماندگار شدند که از میان آن‌ها می‌توان به «دونالد داک»، «میکی ماوس»، «گوفی»، «سیندرلا»، «پری کوچک دریا» و «پیتر پن» اشاره کرد.

اما برخلاف همیشه این بار قصد داریم از جنبه‌ای دیگر به زندگی والت دیزنی نگاهی بیندازیم. به بررسی اینکه زندگی او چگونه بود؟ برخورد او با دیگران چطور بود؟ و سایر اطلاعات ارزشمند دیگری که در مجموعه کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان خواهید خواند.

از ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به آهنگ حرکات تند و سریع و خواندن و درک سریع مطلب اشاره نمود، همچنین به علاقه‌مندان و خاصه دانش‌آموزان، ویژگی‌ها و اتفاق‌های تاریخی را آموزش می‌دهد. کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان، ما را به مرزهای جدید هدایت می‌کنند، اکتشاف‌های دانشمندان را دنبال می‌کنند، با بی‌عدالتی و پیش‌داوری‌ها می‌جنگند و مرزهای هنر و خلاقیت را در هم می‌شکند. کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان، همچنین آموزش مهارت‌های استنتاجی، توسعه شخصیت‌ها، دیالوگ، انتقال مفاهیم و نتیجه‌گیری را آموزش دهد. بیوگرافی تصویری بزرگان اگر در کلاس درس توسط معلمان فهمیم استفاده شود، یک هدف مداخله‌گر با موفقیت بی‌چون‌ و چرا برای خواننده کوشا را فراهم می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این کتاب می‌توان به طراحی تصاویر با کیفیت بالا و شکل‌های کاملاً رنگی در کل کتاب اشاره نمود. همچنین گفتگوها و متون غیر تخیلی و واقعی با آهنگ حرکات سریع و آشنایی با شخصیت‌های نام‌آور و مشهور جهان را در تمامی صفحات می‌تواند شاهد بود. مطمئناً مطالعه این مجموعه همگان و مخصوصاً دانش آموزان را به علم و زندگی بزرگان علاقه‌مند خواهد کرد.

گزیده کتاب زندگینامه تصویری والت دیزنی

نام والت دیزنی در سرتاسر جهان شناخته شده و شهرت جهانی دارد. او خالق شخصیت میکی ماوس و در توسعه و ساخت کارتونهای انیمیشن شرکت داشت.

برای میلیونها نفری که برنامه تلویزیونی او را مشاهده می کردند، والت دیزنی بخش مهمی از کاری بود که خانواده ها را برای تماشای آن در کنار هم جمع می کرد.او یک مرد خود ساخته بود، و این داستان اوست.

او در شیکاگو در سال 1901 به عنوان چهارمین فرزند خانواده به دنیا آمد....

صفحات کتاب :
32
شابک :
978-622-7493-27-6

کتاب های مشابه زندگینامه تصویری والت دیزنی