امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 130,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کاشف رؤیا

کتاب کاشف رؤیا نوشته جمشید ملک پور توسط انتشارات افراز منتشر شده است. شخصیت‌پردازی فروغ در این داستان، خیره‌کننده است. استفاده از موسیقی و ترانه برای انتقال فضای روحی شخصیت‌ها، دوری از ایدئولوژی‌زدگی در نویسنده و تراژدی‌ای که شاید باید شکل می‌گرفت تا فروغ ابدی شود... تمام این‌ها از «کاشف رویا» اثری می‌سازد که نمی‌توانید آن را زمین بگذارید.

گزیده کتاب کاشف رؤیا

برفِ سرد بر زمینِ گرم، و زمستانِ سپید بر پاییز زرد پیروز شده بود. چه لذتی بردم وقتی شال و کلاه کردم و فاصله ی چهارراه کاخ تا دانشگاه را پیاده طی کردم. تکه های برف از روی شاخه های درختان جدا می شد و به سر و صورتم می ریخت و بخاری که از دهانم بیرون می آمد، گرمای زندگی بود. در آن لحظات، جوانی و برف و امید چقدر با هم سازگار بودند.

اولین برف زمستانی مصادف شود با کنفرانس من درباره ی ساموئل بکت و نمایشنامه معروف او، در انتظار گودو. به دلیل برف و سرما تعداد دانشجویانی که به کلاس آمده بودند کمتر از حد معمول بود و همان تعداد هم توجه چندانی به حرف های من نداشتند. خود من هم حواسم بیشتر متوجه رؤیا بود. رؤیایی که باید هرچه زودتر پیدا شود. وگرنه، و به قولِ سیاوش، این نمایش هم مث نمایش قبلی سر زا می رفت و آن همه تمرین و تدارکات دود هوا می شد.

صفحات کتاب :
384
کنگره :
PIR8223/ل66‬‭ک2 1393‬
دیویی :
8‮فا‬3/62‬
کتابشناسی ملی :
3582418
شابک :
978-600-326-154-9
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه کاشف رؤیا