دانلود کتاب بیداری قهرمانان درون

دوازده گام ایجاد تحول عمقی در زندگی خود و دیگران

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 22,500
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
168,000
24%
ت 127,680
نظر شما چیست؟

کتاب بیداری قهرمانان درون، به نویسندگی پاتریشیا آر. آدسون و ترجمه سیمین موحد می باشد. در کتاب بیداری قهرمانان درون، دوازده گام ایجاد تحول عمقی در زندگی خود و دیگران را برای شما بیان می‌کنیم.

معرفی کتاب بیداری قهرمانان درون 

در کتاب بیداری قهرمانان درون نوشته پاتریشیا آدسون، طرز تفکر جدیدی را درباره محتوا و روند مربی‌گری ارائه می‌دهیم تا مهارت‌ها و رفتارهایی که برای کمک به دیگران در راستای دستیابی به ظرفیت‌هایشان لازم است را در خود مرور و ایجاد کنید.

خلاصه کتاب بیداری قهرمانان درون

نقش مربی خصوصی این است که مراجعانش را قادر سازد تا برنامه ی کارشان را تعیین کنند و کمکشان کند تا راههای مناسب خودشان را برای زندگیشان بیابند. من در این کتاب طرز تفکر جدید ی را درباره ی محتوا و روند مربیگری ارائه می دهم. این راهی است که ضمن ارج نهادن به هر فرد، الگوی پر باری را برای بزرگسالان ارائه می دهد که بر پایه ی کار یونگ، اریک اریکسون و کارول س.پیرسون استوار است. این طرز نگرش تازه به مربیگری مسلما تنها راه موجود نیست, اما یکی از راههایی است که به من کمک میکند تا بی آنکه مرزهای قلمرو روان درمانگری را زیر پا بگذارم, مراجعان مرا قادر سازم تابه مسائل عمیق تر رشد عاطفی, اجتماعی و معنویشان بپردازند و من این روند را آموزش عمیق میخوانم.
در این کتاب به پرسش های زیر پاسخ می دهد:
من به عنوان یک درمانگر چطور از نظریه های مختلف استفاده کنم؟
نقش یک درمانگر چیست؟
نویسنده با استفاده از الگوی سفر قهرمانی که ترکیبی از نظریه یونگ و نظریه رشد بود و استعاره‌ای برای روند درمانی است، به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد.
درمانگر را به عنوان راهنمای سفر معرفی می کند که فنون درمانی و دخالت‌های مناسب برای وظایف و کارهایی که مراجع می‌خواهد انجام دهد را انتخاب می‌کند؛ نه اینکه کار با فلان نظریه شخصیت یا مکتب خاصی که درمانگر در آن تعلیم دیده را انتخاب کند.
و در ادامه به پاسخ های مربی گری می پردازد:
حالا که من مربی هستم چه نظریه‌ای باید مبنای کارم باشد؟
و حالا که مربی هستم چه کسی باید باشم؟
او بار دیگر توصیه‌هایی به متخصصان می‌کند که عاقلانه و پخته است و موفقیت خود او در کارش درستی آن‌ها را نشان می‌دهد.
او نگرش نظری معقول را با نمونه‌های واقعی زندگی چنان ترکیب می‌کند که جای هیچ مشکلی در مورد عملی بودن این نگرش و مزایای آن برای مراجعان باقی نمی‌گذارد.
در این کتاب به شاخص کهن ‌الگوی پیرسون – مار (PMAI) به عنوان یکی از ابزارهای ارزیابی کهن ‌الگوهای فعال در مراجعان اشاره می‌کند.
کتاب بیداری قهرمانان درون، در وهله اول برای دست‌اندرکاران حوزه مربی‌گری نوشته شده، مهارت‌ها و نگرش‌های وصف شده در اینجا می‌تواند برای والدین، آموزگاران، سرپرستان و ناظران محیط‌های کار و همه کسانی که می‌خواهند به دیگران در راه نیل به توان بالقوه کاملشان کمک کنند، مفید و آموزنده باشد.

کتاب بیداری قهرمان درون pdf

در نسخه الکترونیک این کتاب از فایل بیداری قهرمان درون pdf استفاده شده است و برای دانلود یا مطالعه آنلاین آن باید از نرم افزار فراکتاب استفاده بفرمایید. 

پشت جلد کتاب بیداری قهرمانان درون

این کتاب مهیج، جذاب و خواندنی به کسانی که به نحوی کارشان راهبری دیگران است کمک می‌کند که ابتدا خود را محک زده و دریابند چه میزان از سفر زندگی را درست طی نموده‌اند و به چه شایستگی‌های دیگری نیاز دارند تا بتوانند در هدایت و راهبری دیگران مؤثرتر عمل کنند.
از سوی دیگر، قدرت خارق‌العاده این کتاب در مرحله‌بندی دوازده‌گانه در پیمودن مسیر زندگی و کشف استعدادهای حقیقی و به ‌کارگیری آن در زندگی است.
شما به عنوان یک مربی، پدر یا مادر، معلم یا مدیر، می‌توانید با استفاده از تمرین‌ها و مسیرهایی که در این کتاب معرفی شده‌اند، به افرادی که هدایت آنان را بر عهده دارید در پیچیده‌ترین تصمیم‌گیری‌ها یا ابهاماتی که با آن روبرو هستند یاری رسانید. همچنین آنان را برای رویارویی با ترس‌هایشان در به ثمر رساندن حرکت‌های بزرگ زندگی مهیا و آماده سازید.

بخشی از کتاب بیداری قهرمانان درون 

اگر مدام کارهایی می‌کنید که دیگران دوست‌تان بدارند یا فکر کنند حال‌تان خوب است و اشکالی ندارید، بدانید که کاملا برای سفر آماده نیستید. نشانه‌های دیگر عدم‌آمادگی شما برای سفر می‌تواند این‌ها باشد: ناتوانی از محول کردن کارها به دیگران و این احساس که همه کارها را خودتان باید انجام دهید، ترس از بیان آنچه می‌خواهید بگویید به این دلیل که شاید کسی عصبانی شود، ناتوانی از ترک رابطه یا شغل‌تان از ترس این‌که نتوانید روی پای خودتان بایستید، یا شاید ببینید که در خانواده یا محل کارتان دارید از همه مراقبت می‌کنید، به جز خودتان. 
هیچ‌یک از این‌ها نشانه نقص شخصیت یا موانعی غیرقابل‌عبور نیستند بلکه فقط نشان می‌دهد که هنوز وظایف یادگیری اعتماد به خودتان و ایستادن روی پای خودتان (اختیار و اقتدار) را کامل نکرده‌اید. به این علت است که کار تدارکاتی تقریبآ همیشه از «من» شروع می‌شود. بیشتر ما پیش از رسیدگی به عناصر عمیق‌تر و دشوارتر سفر، باید کارهای تدارکاتی انجام دهیم. 

دانلود رایگان کتاب بیداری قهرمان درون pdf

دانلود رایگان کتاب بیداری قهرمانان درون در سایت و نرم افزار فرا کتاب موجود نمی باشد زیرا ارائه رایگان pdf کتابها باعث تضییع حق ناشر محترم این کتاب می شود. نسخه الکترونیک این کتاب در نرم افزار فراکتاب موجود می باشد. جهت آشنایی با کتاب الکترونیک، امکان مطالعه رایگان کتاب به مدت چند دقیقه در نرم افزار فراکتاب فراهم شده است.

کتاب صوتی بیداری قهرمانان درون

نسخه صوتی کتاب بیداری قهرمانان درون، در سایت و نرم افزار فرا کتاب موجود نمی باشد.

 خرید اینترنتی کتاب بیداری قهرمانان درون 

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب بیداری قهرمان درون pdf و کتاب چاپی بیداری قهرمانان درون فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 حالت خریداری کنید.

دانلود کتاب بیداری قهرمانان درون

 برای خرید کتاب بیداری قهرمانان درون، به فروشگاه اینترنتی فراکتاب مراجعه کنید. شما می توانید این اثر را در قالب pdf و چاپی خریداری کنید.

خرید کتاب بیداری قهرمانان درون

مشخصات کتاب بیداری قهرمانان درون را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

مشخصات
ناشر: بنیاد فرهنگ زندگی
نویسنده: پاتریشیا آدسون
مترجم: سیمین موحد
تعداد صفحه: 208
موضوع: موفقیت و سبک زندگی
قالب: pdf اختصاصی و چاپی با تخفیف ویژه

صفحات کتاب :
208
کنگره :
BF175/5‭‬
دیویی :
155/264
کتابشناسی ملی :
6076213
شابک :
978-600-6268-34-7
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه بیداری قهرمانان درون