امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 24,000
نظر شما چیست؟

کتاب چگونه خود با عظمتی بسازیم اثر دبی فورد(نویسنده شناخته شده کتاب) با ترجمه مرضیه مروتی توسط انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی منتشر شده است. این کتاب یک معجزه است. مملو از جادو و خرد دبی فورد است که آدمی را به درستی به نفس خود باز می گرداند.

معرفی کتاب چگونه خود با عظمتی بسازیم

کتاب چگونه خود با عظمتی بسازیم شما را به کشف جنبه‌های پاک و الهی وجودتان ترغیب می کند تا پیوندی جدا نشدنی با خالق‌تان برقرار کنید.
و تنها اثر منتشر شده دبی فورد بعد مرگ اوست. کتاب چگونه خود با عظمتی بسازیم را کنار تخت خود بگذارید و هر شب قبل از خواب و هر صبح پس از بیدار شدن کمی از آن را بخوانید. زیبایی و حقیقت آن در خودآگاه شما نفوذ و شما را از ایمان و قدرت سرشار خواهد کرد.

قطعا شما هم، مانند بسیاری از انسان‌ها از به بن‌بست رسیدن در مسیر پر پیچ و خم زندگی امروزی و گرفتار بودن در میان سختی‌ها و دغدغه‌ها خسته شده‌اید و به دنبال ذره‌ای نور امید و دیگر موهبت‌های زیبای زندگی هستید.
اما تردید نداشته باشید که این موهبت‌ها را در دنیای بیرونی در حالی که از دنیای درونتان غافل هستید نمی‌یابید.
با خواندن این اثر عمیقا درک خواهید کرد که فقط یک مانع مهم و اساسی برای دسترسی شما به اهدافتان وجود دارد و آن باور شماست.
دبی فورد با بیان سرگذشت خود، در تلاش است تا شما را به خود برترتان برساند. او در این اثر تامل‌برانگیز و الهام‌بخش چگونگی رهایی از ضعف و تاریکی، درک عظمت و بزرگی خویش و در نهایت دستیابی به احساس شادی و رضایت را با بهره از تقدس، خدایی بودن و دعا آموزش می‌دهد.

متن کتاب چگونه خود با عظمتی بسازیم

 مرا از گذشته‌ام رها کن. محدودیت‌های آگاهیم را بردار. قلبم را بگشا باشد که صدایت را بشنوم. مرا به آغوش مهربانیت بازگردان.

- خدای عزیز، مرا ببوس وقتی که غمگینم، مرا در آغوش بگیر وقتی که تنهایم. تسلایم ده وقتی که غصه دارم، سخنان زیبا در گوشم زمزمه کن وقتی که به امید نیاز دارم، و تشویقم کن وقتی که دنبال آرزوهایم می‌روم.

من عاشق دعا هستم. وقتی غمگینم، لبخند بر لبانم می نشاند، وقتی ترسیده ام به من شجاعت می دهد و وقتی که احساس تنهایی می کنم، به من حسی از پیوند می دهد. دعا فرایند مقدس چرخش به درون است، فرایند رو در رو شدن با بالاترین خودمان است. دعوت به ورود، پیوند مجدد و تجربه تقدس ما است. دعا روشی باستانی است برای تغییر مسیر افکار ما از خود کوچک به کل بزرگ.

دعا برای بالا بردن خودآگاهی ما و شفا دادن قلب ما توانایی بالایی دارد. هنگامی که قلبمان شفا یافت، طبیعتاً از امید، ایمان و اعتماد لبریز می شود و اعتماد به نفسی از وجودمان ساطع می شود که بر تمام حوزه های زندگی ما تأثیر می گذارد.
دعا به ما قدرت می دهد تا از امور زمینی فراتر رویم، روحیه خود را تعالی بخشیم، ترس ها و اضطراب ها را رها کنیم و با خود برترمان دوباره پیوند برقرار کنیم.

درباره نویسنده کتاب چگونه خود با عظمتی بسازیم (دبی فورد)

دبی فورد  نویسنده، مدرس، معلم و سخنران شناخته شده آمریکایی است که در سال سال 1334 شمسی در کالیفرنیای آمریکا به دنیا امده است

او بیشترین شهرت خود را برای کتاب نیمه تاریک جویندگان نور (به انگلیسی: The Dark Side of the Light Chasers) به دست اورد که توسط نیویورک تایمز در سال ۱۹۹۸ با هدف کمک به خوانندگان خود در غلبه بر سایه فردی به چاپ رسیده‌است.

در حال حاضر دبی فورد یک متخصص شناخته شده در زمینه تحول شخصی و یکی از پیشگامان مطالعات در زمینه سایه انسان‌ها است.

دانلود کتاب چگونه خود با عظمتی بسازیم

برای دانلود pdf کتاب چگونه خود با عظمتی بسازیم از دبی فورد (نویسنده مشهور آمریکایی) میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید.

کتاب چگونه خود با عظمتی بسازیم

دیویی :
204/4
کتابشناسی ملی :
6156761
شابک :
978-600-6268-97-2
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
248
کنگره :
BL624

کتاب های مشابه چگونه خود با عظمتی بسازیم