کتاب کشف حکمت اتفاقات (صوتی و pdf)

راهنمایی ارزشمند و فوق العاده برای درک معنای همزمانی ها، اتفاقات و آدم هایی که به نظر تصادفی به زندگی ما وارد شده اند

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 24,000
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کشف حکمت اتفاقات

کتاب کشف حکمت اتفاقات، راهنمایی ارزشمند و فوق العاده برای درک معنای همزمانی ها، اتفاقات و آدم هایی که به نظر تصادفی به زندگی ما وارد شده اند. این کتاب شما را به مفهوم جالبی از اثرات همزمانی در انتخاب شغل، ازدواج و سایر مسائل مهم و اساسی زندگی هدایت می‌کند و پرده‌ای را از جلوی چشمانتان برمی‌دارد که نتیجه‌ی آن آگاه شدن و بیداری است که در طول زندگی روزمره به سختی به دست می‌آید.

در کتاب کشف حکمت اتفاقات زندگی درمی‌یابید که هیچ چیزی تصادفی نیست و از کنار آن‌ها نباید ساده بگذرید. در هر اتفاق و هر آدمی که وارد زندگی شما می‌شوند حکمتی بزرگ نهفته است که خارج از تصور می‌باشد.

گزیده کتاب کشف حکمت اتفاقات

گاهی اوقات همزمانی‌ها به ما نشان می‌دهند که شاید آنچه ما یک شکست می‌دانیم درواقع یک خوش شانسی باشد که با ظاهری مبدل خودش را نشان داده است. در مقابل، گاهی اوقات هم آن‌ها نشان می‌دهند که آنچه امروز یک موفقیت می‌دانیم و آن را جشن می‌گیریم شاید بعدآ، در طی همزمانی، مشخص شود که معنایی کاملا متفاوت داشته است.

مدت‌ها پیش از روان‌شناسی نوین، مردم تصور می‌کردند رؤیاهای ما، چه عجیب و غریب باشند و چه ناراحت‌کننده، معنایی دارند که به کمک خرد و بصیرت می‌توانیم به آن معنا پی ببریم. در اسطوره‌ها، افسانه‌ها و آیین‌های فرهنگ‌های سراسر جهان و در طول همه زمان‌ها چنین نگرشی نسبت به رؤیاها به‌چشم می‌خورد. این نگرش تصدیق می‌کند که گویی همه انسان‌ها دوزبانه هستند. ما به زبان واقعیت بیرونی صحبت می‌کنیم، به زبانی که دیگران می‌شنوند و می‌فهمند.

 اما همزمان، از زبانی درونی و خصوصی نیز برخورداریم، زبانی که خودمان باید به شیوه خاصی به آن گوش فرا دهیم تا آن را  کاملا بفهمیم. این زبان، یعنی زبان رؤیاها، همیشه نمادین است. لازم نیست زیاد خودمان را به زحمت بیندازیم تا به ما ثابت شود که دیدگاه روان‌شناسی نوین نسبت به رؤیاها بر پایه نگرشی است که خیلی پیش از نگارش کتاب تفسیر رؤیا توسط فروید وجود داشته است. 

صفحات کتاب :
230
کنگره :
BF1175‏‫‬‭‭‭/ھ16ک5 1393
دیویی :
133/8
کتابشناسی ملی :
3478702
شابک :
‫‭978-600-6268-39-2
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه کشف حکمت اتفاقات