امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 22,500
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
204,000
9%
ت 185,640
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شجاعت

کتاب شجاعت نوشته دبی فورد موثرترین و عمیق ترین راهکارهای افزایش اعتماد به نفس را به شما آموزش می دهد.زمانی که اعتماد به ‌نفس نداشته باشید، حس می‌کنید شایستگی و لیاقت داشتن آنچه می‌خواهید، گفتن حقیقت، یا ایجاد آن تغییر اساسی را که بنیان آینده شما را متحول می‌سازد، ندارید. وقتی احساس ضعف، بیچارگی و ناتوانی می‌کنید، قادر نیستید افکار برخاسته از شکست، منفی بودن و ترس را که سد راه زندگی دلخواه‌تان هستند، از خود دور کنید. وقتی قدرت خود را نادیده می‌گیرید و آنچه قادر به انجامش هستید را انکار می‌کنید، تسلیم عادات، ترس‌ها، وسوسه‌های ناگهانی و ناسالم خود و الگوی گذشته می‌شوید. طوری عمل می‌کنید گویی در واقع ضعف و ناامنی خود را باور دارید.
برای اینکه اعتماد به ‌نفس داشته باشید، با تمام قوای خود زندگی کنید و در مورد خودتان احساس خوبی داشته باشید، چه باید بکنید؟ باید اعتماد به‌ نفس خود را بازسازی کنید؛ و این کار را با بهبود بخشیدن عزت نفس‌تان آغاز کنید. باید یاد بگیرید هر آنچه هستید؛ اعم از گذشته‌تان، اشتباهات‌تان، ضعف‌های‌تان و... را دوست بدارید.

گزیده کتاب شجاعت

چند بار احساس کرده اید که تمایل به انجام کاری ندارید؟ چند بار حد خود را پایین آورده‌اید تا نقشی را ایفا کنید که هیچ بخشی از آن را دوست ندارید؟ چند بار درست همان موقع که می خواستید با صدای بلند فریاد بکشید, دهان خود را بسته اید, یا قدرت خود را به کسی بخشیده اید که از صمیم قلب حامی منافع شما نبوده است؟

چند بار به جای انتخابی آگاهانه, تسلیم رفتاری ناگهانی یا از روی عادت شده اید؟ چند بار به خودتان گفته اید: نمی توانم. من به قدر کافی قوی نیستم. من آنقدر شجاع یا با اعتماد به نفس نیستم که بتوانم به تمام آرزوهایم برسم.

صفحات کتاب :
250
کنگره :
BF575‭‬ ‭/‮الف‬6‭ف9 1399‬
دیویی :
158/1‬
کتابشناسی ملی :
8510261
شابک :
978-600-6268-17-0 ‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه شجاعت