امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب لولوخورخوره

 کتاب لولوخورخوره نوشته منصور یوسف زاده توسط انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی منتشر شده است.یوسف زاده کتاب خود را اینچنین معرفی می کند.

در افسانه ها آمده است که مردم یک قبیله، شخصی بی گناه را انتخاب می کردند که تمام گناه ها و آنچه را زشت می نامیدند، بشنود و در پایان سال، او را قربانی می کردند تا این سایه ها را با خود به دیار دیگر ببرد، بدین ترتیب تک تک افراد جامعه می توانستند بدون احساس شرمساری، به زندگی پاک خود ادامه دهند.یوسف زاده در این رمان، داستان مشاوری تازه کار را روایت می کند که در طی گوش دادن به سخنان مراجعین ، به عمق سایه های خود پی می برد. این که چگونه سایه های مشاور می تواند با سایه های مراجع گره بخورد و دردسر ایجاد کند. از طرفی، هشیاری مشاور نسبت به شکار سایه های خودش در لحظه، چگونه می تواند منجر به فرآیندی شفابخش برای هر دو بشود، را می توانید در این رمان دنبال کنید.

گزیده کتاب لولوخورخوره

الیاس گفت: چون از طرف نظام پزشکی، تو آزمون مطب‌داری رد شدم و به من گفتند که بدیهیات روانشناسی رو قبول ندارم و مدام در حال به زیر سوال بردن کشفیات کنونی‌ام! رکسانا خندید؛ گفت: "تازه در موقعیت یونگ قرار گرفتی که استادش، فروید، او رو از خودش طردش کرد!" الیاس گفت: بله؛ ولی به اندازه‌ی یونگ شهامت پذیرش عدم‌ تایید دیگران رو نداشتم. رکسانا گفت: "و سر از این قرارداد پر دردسر در آوردی!" الیاس سکوت کرد .

 رکسانا ادامه داد: "این واکنش تو نسبت به سایه‌ی خودت بود که تو رو دچار بلا کرد. چطور انتظار داری مردم سایه‌ی خودشون رو بپذیرن!؟" الیاس در فکر فرو رفت. رکسانا گفت:  "چه مانعی واسه‌ی پذیرش ترس از طردشدن داشتی؟"  


صفحات کتاب :
190
کنگره :
PIR8365‬‬
دیویی :
8‮فا‬3/62‬‬
کتابشناسی ملی :
7524619
شابک :
978-622-7087-20-8
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه لولوخورخوره