نظر شما چیست؟

معرفی کتاب صوتی سریال رقص با عفریت (قسمت دوم)

کتاب صوتی سریال رقص با عفریت (قسمت دوم) توسط مسعود داوود نوشته شده است. این اثر با گویندگی محمدمهدی رستمی تقدیم شنوندگان می شود. «رقص با عفریت» عنوان سریالی ترسناک است که با شنیدن آن خون در رگ های تان منجمد خواهد شد. کتاب صوتی سریال رقص با عفریت (قسمت دوم) فراتر از آثار کلیشه ای ژانر وحشت است ومی تواند برای مخاطب بسیار جذاب و شگفت انگیز باشد.

قسمت دوم رقص با عفریت با عنوان «شیطان همه جا آدم دارد» در استودیو نوار منتشر شده است. کتاب صوتی سریال رقص با عفریت (قسمت دوم) سریالی ترسناک است که نمی توانید بیخیال از کنار آن بگذرید. جمال که این روزها بسیار درگیر و بدهکار است با موتورش کار می کند. روزی به طور اتفاقی حمید، دوست دوران مدرسه اش را می بیند و به خانه اش دعوت می شود. دعوتی که به گفته ی خودش ای کاش هرگز قبول نمی کرد.

گزیده کتاب صوتی سریال رقص با عفریت (قسمت دوم)

خواب خوبی نبود. تو رو تو یه تپهٔ بزرگ دیدم که یه چشمه و درخت داشت. ترسیده بودی. ترسیده بودی و داشتی دنبال من می‌گشتی. من داشتم می‌دیدمت اما تو منو نمی‌دیدی. حتی صدامم نمی‌شنیدی. وای جمال دلم آشوب بود. هی جیغ کشیدم. هوار زدم. اونقدر داد زدم تا منو دیدی. ولی همین که خواستی بیای سمت من این از ما بهترونا دورت حلقه زدن...


کتاب های مشابه سریال رقص با عفریت (قسمت دوم)