نظر شما چیست؟

معرفی کتاب صوتی سریال رقص با عفریت (قسمت نهم)

کتاب صوتی سریال رقص با عفریت (قسمت نهم) توسط مسعود داوود نوشته شده است. این اثر با گویندگی محمدمهدی رستمی تقدیم شنوندگان می شود. «رقص با عفریت» عنوان  سریالی ترسناک است که با شنیدن آن خون در رگ های تان منجمد خواهد شد. سریال رقص با عفریت (قسمت نهم) فراتر از آثار کلیشه ای ژانر وحشت است ومی تواند برای مخاطب بسیار جذاب و شگفت انگیز باشد.

قسمت نهم رقص با عفریت با عنوان «ذبح عفریت» در استودیو نوار منتشر شده است. کتاب صوتی سریال رقص با عفریت (قسمت نهم) سریالی ترسناک است که نمی توانید بیخیال از کنار آن بگذرید. جمال که این روزها بسیار درگیر و بدهکار است با موتورش کار می کند. روزی به طور اتفاقی حمید، دوست دوران مدرسه اش را می بیند و به خانه اش دعوت می شود. دعوتی که به گفته ی خودش ای کاش هرگز قبول نمی کرد.

گزیده کتاب صوتی سریال رقص با عفریت (قسمت نهم)

تا دیدمش انگار خدا دوباره بهم زندگی داده باشه. نتونستم جلوی اشکمو بگیرم. مادرم سر نماز بود گریه منو ندید روشو که برگردوند سمت من از اینکه می دید از گریه سرخ و کبود شدم زد پشت دستش و منو به شیری که خوردم قسم داد که براش بگم چه اتفاقی افتاده. ولی من نمی خواستم اونو درگیر ماجرا کنم. تاجایی که درگیر ماجرا نشه براش توضیح دادم. گفتم یه چند روزی هست چیزای عجیبی می بینم. یه ساعتی طول نکشید که به اصرار مادرم رفتیم خونه یه پیرمرد دعا نویس.

کتاب های مشابه سریال رقص با عفریت (قسمت نهم)