امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب گره ی سرنوشت

کتاب گره ی سرنوشت به قلم مریم یوسفی که توسط انتشارات نظری منتشر شده است. کتاب گره ی سرنوشت داستانی عاشقانه و جذاب است که خواننده را با خود به دنیای تجربیات نویسنده و احساسات او م‌برد. مریم یوسفی نقالی می‌کند و عضو شورا و دبیر اجرایی انجمن ادبیات داستانی شهریار است. او زبان را می‌شناسد و از آن بهترین استفاده را می‌کند.

کتاب گره‌ی سرنوشت تصویری از احساسات زنانه‌ است که با بهترین شکل زبان بیان شده است. این کتاب فرصت تجربه‌ای تازه را به شما می‌دهد.

گزیده کتاب گره ی سرنوشت

هر شب ساعت هشت می آمد و در همان نقطه ی دنج کافه کتاب به دست قهوه ی تلخی می خورد و می رفت. همیشه با خودم فکر می کردم نامش چیست؟ طنین صدایش چگونه است؟ در افکارش چه می گذرد؟ در آن کتاب چه چیزی نوشته که این طور محوش می شد که هیچ کس و هیچ چیز حواسش را از کتاب خواندن پرت نمی کرد، دلم می خواست صدایش را بشنوم اما دقیقا بعد از تمام شدن قهوه اش کتاب را می بست، پولش را روی میز می گذاشت و بدون حرف از کافه خارج می شد، حسرت حرف زدن با او روی دلم سنگینی کرده بود، دختری معمولی با موهای مشکی!

یک روز به هر سختی که بود آنقدر از کنارش رد شدم و خیره به کتابش نگاه کردم تا فهمیدم ملت عشق را می خواند، کتاب را تهیه کردم و برخلاف او که قطعه قطعه همراه با خوردن قهوه مطالعه می کرد در یک روز تا برگ آخرش را خواندم، درست همان موقع بود که فهمیدم چرا همیشه محو کتاب می شد.

صفحات کتاب :
208
کنگره :
‫‭PIR8331
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬3/62‬‬
کتابشناسی ملی :
8541989
شابک :
9786222099046
سال نشر :
‏‫1400

کتاب های مشابه گره ی سرنوشت