امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 14,400
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
25,000
15%
ت 21,250
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پروپوزارت

کتاب پروپوزارت با نویسندگی فاطمه سادات رضوی علوی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. این کتاب به بررسی علمی موفقیت های دولت تدبیر و امید با نگاهی انتقادی و زبانی طنز گونه می پردازد. هدف نگارنده از انتشار کتاب پروپوزارت نشان دادن چهرۀ حقیقی دولت به مردم است. این کتاب را می‌توان بخش کوچکی از موفقیت‌ها و دستاوردهای دولت به شمار آورد. کتاب پروپوزارت پرده از راز موفقیت دولت برخواهد داشت و نگاه عموم را نسبت به این دولت تغییر خواهد داد. برخی مقالات خواندنی کتاب پروپوزارت عبارتند از:

گزیدگی از یک سوراخ چند بار منطقی است؟

تأثیر اندازۀ سفره بر سلامت جسم و روان، بهشت رفتن زوری یا ذوقی؟!

اختلاس به غیر و آسیب های آن.


بخشی از مقدمه کتاب پروپوارت

دولت یازدهم و دوازدهم با شعار «نشکنید قلم‌ها را و نبندید دهان‌ها را» آغاز به کار کرد. به همین دلیل همواره مورد انتقاد قرار می‌گرفت و کمتر کسی جز خود اعضای دولت و وابستگان سببی و نسبی و نصبی از خدمات آن یاد می‌کرد. نادیده گرفته شدن موفقیت و دستاوردهای دولت یازدهم و دوازدهم بین مردم ما را بر آن داشت که با کمک اندیشمندان و صاحب نظران و اعضای هیئت علمی رشته‌های مرتبط به اثبات و واکاوی آن‌ها بپردازیم تا به حقیقت آن آگاه شویم.

لازم به ذکر است تمامی مکتوبات از مقالات برتر علمی ایران و جهان استخراج شده است.

گزیده کتاب پروپوزارت

دروغ‌گویی یک پدیدۀ مذموم ولی مفرح است. برای اثبات دروغ‌گویی چندین روش وجود دارد، اما مهم‌ترین روش، اثبات عملی آن است. در قانون مجازاتی برای دروغ‌گویی وجود ندارد، اما مجازات اصلی ریختن آبروی فرد است که بین افراد بی‌آبرو می‌شود و اعتبار اجتماعی‌اش را از دست می‌دهد.

دولت روحانی با انجام برجام برای اثبات عملی دروغ‌گویی آمریکا موجب ریختن آبروی سیاستمداران این کشور شد. از آنجاکه تا پیش از این کشوری موفق نشده بود دست آمریکا را رو کند، اثبات دروغ‌گویی آمریکا یک موفقیت برای دولت است.

... در حوزۀ سلامت پلی فاژیا یا اشتهای زیاد برای خوردن یک بیماری محسوب می‌شود (kah is not for you; kahdon is; Dr.neigheiloonpishe; father’s publishers). این بیماری مشکلات زمینه‌ای بسیاری را ایجاد می‌کند و خطرناک است. این بیماری در اکثر افراد به‌صورت بالقوه وجود دارد (همان). برای بروز بیماری و نمایان شدن علائم آن باید پیشگیری کرد. بالفعل شدن بیماری بر اثر در دسترس بودن مواد غذایی و خوراکی ممکن می‌شود. لذا بهترین روش پیشگیری کوچک کردن سفره و مواد غذایی است (سیلوهای پر، شکم‌های خالی، سلامت عمومی؛ دکتر فریدونی؛ 1392). نتایج تحقیقات پزشکان نشان می‌دهد بالفعل شدن بیماری نتایجی چون چاقی مفرط، دیابت، گرفتگی عروق و قلب، سکتۀ قلبی و سرطان روده را به‌همراه دارد. این دسته بیماری در دستۀ بیماری مرگ خاموش (silent) دسته‌بندی می‌شود.


... برای حل مشکلات دهۀ شصت نظریات متعددی بیان شده است، اما یکی از مهم‌ترین این نظریات نظریۀ شصتیسم است. در نظریۀ شصتیسم بیان می‌شود که تمامی مشکلات کشور تقصیر دهه‌شصتی‌هاست. این نظریه را پیروان مکتب اسحاقیه پایه‌گذاری کردند. شاگردان این مکتب معتقدند تا وقتی یک دهه‌شصتی روی کرۀ زمین نفس می‌کشد، مشکلات جهان حل نخواهد شد. تلاش پیروان این مکتب، حذف دهه‌شصتی‌ها پیش از تکمیل چرخۀ طبیعی عمر آن‌هاست. گروه دیگری از پیروان همین مکتب، جنبش تازه‌ای تشکیل دادند و معتقد بودند برای حل مشکل کارتن‌خوابی باید این افراد را عقیم کرد (Chegone vejdandard nagirim; f. molajerdi; 1). ریشۀ این تفکر به مکتب اسحاقیه برمی‌گشت و پایه‌گذار این مکتب ملاوردیه نام داشت.

صفحات کتاب :
110
کنگره :
DSR1727‭‬
دیویی :
955/0844
کتابشناسی ملی :
7672615
شابک :
978-622-285-071-5
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه پروپوزارت