نظر شما چیست؟

معرفی کتاب در پس غبار

کتاب در پس غبار با نویسندگی محسن فامیل زرگریان توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. این کتاب از گروهک مجاهدین خلق می‌گوید و تمامی روایات آن با استفاده از مستندات تاریخی و مصاحبه با نجات یافتگان از پادگان اشرف گرداوری شده است.

 اتفاقاتی که در کتاب در پس غبار می‌خوانید برگرفته از داستان‌های واقعی رخ داده در پادگان اشرف و سازمان است تا جوانانی که جنایت‌های منافقیتن را ندیده و درباره آن چیز زیادی نمی‌دانند، تحت تاثیر رسانه‌های بیگانه و تبلیغات قرار نگیرند و در دام فریب این منافقان نیفتند.

گزیده کتاب در پس غبار

سعید با همان لهجه ی مضحک کتابی، از مردمان خاصی می گفت که از عوام، هزار پرده برترند. سخنان زیبایش، نشان از گم شده ای داشت که سارا را به دنبال خود، به هرکجا می کشاند. او هیچ گاه راضی به اسارت و در بند روزمرگی نبود و همواره دنبال مفاهیم تازه ای بود که معنای عمیق تری به زندگانی اش ببخشد و سخنان سعید، عجیب بر دل سارا می نشست.

وقتی سعید، زهره را مصداق سخنانش دانست، برای چند لحظه سارا، خود را فرزند و مانند زهره دید. حسی شیرین، عمق وجودش را در بر گرفت. با خود اندیشید که چه بهتر، فرزند زهره باشد، تا دختر پدر و مادری عادی. حتی اگر فرزند زهره نیست، چه خوب تر که آشنا به راهش شود و رهرو مسیری که او را قهرمان یک ملت کرده است. قهرمانی که هرگز نمی میرد.

صفحات کتاب :
327
کنگره :
PIR8356
دیویی :
8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
7670991
شابک :
978-622-285-074-6‬‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه در پس غبار