امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 24,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سکوت شکسته

کتاب سکوت شکسته نوشته سیدهادی سعادتمند بر اساس خاطرات محمود پاک نژاد توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. سیدهادی سعادتمند درباره کتاب سکوت شکسته می گویید: هدفم از نگارش این اثر، به اشتراک گذاشتن لذت تشنگی‌ام در فهم بخشی از تاریخ پرافتخار کشورم بوده و هست تا نسلی را معرفی کنم که در حفظ ایران اسلامی مؤثر واقع شدند. ان‌شاءالله توانسته باشم در تکریم ایثارگران، جانبازان، و شهدای والامقام معاونت اطلاعات-عملیات لشکر17 علی‌‌بن ابی‌طالب نقش خوبی ایفا کرده باشم.

گزیده کتاب سکوت شکسته

حاج‌غلام‌رضا را همیشه با اعتمادبه‌نفس و قوی دیده بودم. این اولین ‌باری بود که نگرانی توی چهره‌اش بود. به‌سمت تانکر آب رفتم. داغ کرده بودم. سرم را گرفتم زیر شیر آب. حاج‌غلام‌رضا می‌گفت: «قرارگاه اصرار داره تلاشمون رو بیشتر کنیم و معبرها رو شناسایی و هرچه زودتر مسیرها را مشخص کنیم.» گفت: «حزب بعث آرزوی مبادلۀ مهران با فاو رو به گور خواهد برد.» و گفت: «امام به رزمنده‌ها سلام رسوندن و خواستن هرچه زودتر خبر آزادی مهران رو بشنون.»

کارم را شروع کردم. قبل از هر اقدامی می‌بایست نیروهای مأمور شده از تخریب با محورها آشنا و باید با نیروهای اطلاعات-شناسایی هماهنگ می‌شدند. نیروها در شش گروه و برای باز کردن شش معبر سازمان‌دهی شدند. وظایف‌ گروه‌ها مشخص و تشریح شد. از آن‌ها خواستم قبل از هر اقدامی از استحکامات و تجهیزات دشمن گزارش تهیه کنند.


صفحات کتاب :
256
کنگره :
PIR8348‭‬
دیویی :
8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
6220879
شابک :
978-622-7177-75-6
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه سکوت شکسته