نظر شما چیست؟

معرفی کتاب التیام روح زن و مرد

کتاب التیام روح زن و مرد نوشته جیمز هالیس به افرادی که موفق نبوده‌اند نشان می دهد که چگونه زندگی تباه شده‌ی خود را جبران کنند و زندگی بهتری را در پیش بگیرند. بسیاری از افراد پس از اینکه پا به سن 30 سالگی می‌گذارند به این نتیجه می‌رسند که اشتباهات زیادی در طول زندگی‌شان مرتکب شده‌اند و به اهداف خود نرسیده‌اند و برایشان سوال پیش می‌آید که چه کارهایی انجام دهند تا گذشته‌ی ناموفق‌شان جبران شود و زندگی‌شان به معنای تازه‌تر و بهتری برسد.
همه ما تا سن سی‌سالگی مسیری را ادامه می‌دهیم که قسمتی از آن را از خانواده و قسمتی دیگر را از جامعه آموخته‌ایم و اغلب ما راه دیگران را تقلید می‌کنیم. با وجود موفقیت‌های زیادی که به دست می‌آوریم اما به اواسط زندگی که می‌رسیم شک و تردید به سراغ ما می‌آید و نسبت به مسیری که رفته‌ایم و کارهایی که انجام داده‌ایم دودل می‌شویم. کتاب صوتی التیام روح زن و مرد بیشتر به تحلیل و بررسی امور زناشویی می‌پردازد و برای زوج‌هایی که سال‌های بسیاری‌ است از زندگی مشترکشان گذشته اما آن شور و شوق اول را ندارد، مناسب است. جیمز هالیس در این کتاب صوتی می‌کوشد که با سخنان خود روح زنان و مردان را التیام ببخشد و به آن‌ها آرامش بدهد. در هر سنی که هستید نباید فراموش کنید که این خود شما هستید که نوع نگرش‌تان به زندگی را مشخص می‌کنید. اینکه آیا باید بنشینید و حسرت روزهای گذشته را بخورید یا همت کنید و کم‌کاری‌های خود را جبران نمایید.

درباره جیمز هالیس نویسنده کتاب التیام روح زن و مرد

جیمز هالیس در شهر اسپرینگفیلد در ایالت النویی آمریکا متولد شد، و در سال 1962 از دانشگاه منچستر و در سال 1967 از دانشگاه درو (Drew University) فارغ التحصیل شد. وی برای مدت 26 سال در کالج‌ها و دانشگاه‌های مختلف، علوم انسانی تدریس کرد و بین سال های 1977-1982 به عنوان تحلیلگر یونگی در انستیتو یونگ زوریخ تعلیم دید.

وی در مجموع شانزده کتاب نوشته است. این کتاب‌ها به زبان‌های سوئدی، روسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، مجارستانی، پرتغالی، ترکی، ایتالیایی، کره‌ای، فنلاندی، رومانیایی، بلغاری، فارسی، ژاپنی، یونانی، چینی، صربی و چک ترجمه شده است.

گزیده کتاب التیام روح زن و مرد

زندگی پر از آهنگ‌های مختلف و واکنش‌های گوناگون است. شرایط خاصی ممکن است دوباره و دوباره تکرار شود. یک‌بار که با یک روان‌شناس مصاحبه داشتم به من گفت زنان باید آرامش درونی داشته باشند. بسیاری از زنان درمورد آنچه باید به‌نظر برسند، تصورات غلطی دارند. بیشتر ما نمی‌توانیم مانند عکس‌ مدل‌های روی جلد مجله‌ها یا ستاره‌های فیلم‌ها باشیم که کاملاً بی‌عیب‌ونقص به‌نظر می‌آیند. به‌نظر من باید آنچه را خدا به ما عطا کرده است بپذیریم و کاری کنیم که با همان ویژگی‌های خدادادی به بهترین شکل به‌نظر برسیم، خودمان را با هیچ‌کس دیگری مقایسه نکنیم. اگر چیزی در شما وجود دارد که دوستش ندارید سعی کنید برای برطرف‌کردنش کاری انجام دهید، اما اگر نمی‌توانید کاری کنید با همان چیزی که هستید احساس آرامش کنید و از وجودتان لذت ببرید. شما همیشه با خودتان زندگی می‌کنید و اگر خود را دوست نداشته باشید، احساس بدبختی خواهید کرد.

صفحات کتاب :
77
کتابشناسی ملی :
3876034
شابک :
978-600-6268-55-2
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه التیام روح زن و مرد