امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب صوتی پروژه باغ عدن

کتاب صوتی پروژه باغ عدن اثر پرفروش جیمز هالیس، دیدگاه‌های رایج و عقاید غلط انسان‌ها در رابطه با زندگی عاشقانه را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد. کتاب صوتی پروژه باغ عدن از مجموعه شکستن تقدیر به بررسی و تغییر تصورات متداول و انتظارات بیهوده‌ی انسان‌ها در روابط عاشقانه و صمیمانه می‌پردازد و به شما کمک می‌کند تا با تصورات شایع مبارزه کنید، زیرا هر فرد دیگری جز خودتان نمی‌تواند تغییر و تحولی در زندگی‌تان ایجاد کند و شما را خوشبخت کند.

گزیده کتاب صوتی پروژه باغ عدن

اکنون که به رابطه به این شکل نگاه کرده‌ایم، اجازه دهید به برخی از اصولی بپردازیم که باید به عنوان مراحل رشد در هر رابطه در نظر گرفته شوند. اولین اصل این است: چیزی که ما درباره خودمان نمی‌دانیم یا نمی‌شناسیم، یعنی آنچه که نسبت به آن ناخودآگاه هستیم، یا چیزی درون ما که نمی‌توانیم با آن روبرو شویم، یعنی سایه‌های ما به طرف مقابل فرافکنی خواهد شد.

یک تناقض ظاهری دیگر این است: وقتی جستجو برای غیرِ معجزه‌گر را رها می‌کنیم، وقتی دستور کار مخفی را رها می‌کنیم، با عزمت سفر خودمان و با عزمت روح‌مان مواجه می‌شویم؛ و این چیز کمی نیست. در این صورت اگر به مستطیلی که در ابتدای همین مبحث ترسیم کردیم برگردید، متوجه می‌شوید که در این چرخه، رابطه تا حد زیادی بستگی به اضلاع عمودی مستطیل خواهد داشت.

صفحات کتاب :
71
کتابشناسی ملی :
3876054
شابک :
978-600-6268-53-8
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه پروژه باغ عدن