امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب زندگی را ضربه فنی کن!

کتاب زندگی را ضربه فنی کن! بهترین درس‌های زندگی را به شما یاد می‌دهد و تاثیری شگرف در زندگی تجاری و خانوادگی‌تان می‌گذارد، چرا که مهم‌ترین نکته‌ای که از آن فرا می‌گیرید آن است که هیچ گاه ناامید نشوید و اگر به کاری باور دارید، مخالفت دیگران نباید تاثیری بر روی تصمیماتتان بگذارد؛ در این صورت به تمامی اهداف و آرزوهایتان می‌رسید.

ریچارد برانسون یکی از مطرح‌ترین و موفق‌ترین چهره‌های کارآفرین شناخته شده در سراسر جهان است که در کتاب زندگی را ضربه فنی کن! بخش‌هایی از تفکرات و رازهای موفقیت خود را بازگو می‌کند تا بتواند الهام‌بخش شما برای انتخاب مسیر زندگی مطلوب‌تر باشد.

گزیده کتاب زندگی را ضربه فنی کن!

من از زمانی که کودک نوپا بودم درس‌های بی‌شماری از مادرم یاد گرفتم. او باعث شد که من در شرایط مختلف روی پای خود بایستم. من از مادرم یاد گرفتم که ابتدا برای انجام هر کاری خوب فکر کنم و بعد از آن دست به کار شوم. همه مردم بریتانیا همانند من فکر می‌کنند و این مسئله به یک طرز فکر پذیرفته شده میان مردم معروف است. امروزه بسیاری از جوانان را می‌بینیم که تمام کارهایشان بی‌فکر و تامل است. آن‌ها نیز اگر پدر و مادری مانند من داشته باشند، قطعاً به نسلی موفق تبدیل خواهند شد.

صفحات کتاب :
136
کنگره :
HC252/5‭
دیویی :
338/04092
کتابشناسی ملی :
7505175
شابک :
978-622-284-084-6‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه زندگی را ضربه فنی کن!