امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قدرت جذب ثروت

کتاب قدرت جذب ثروت نوشته ژوزف مورفی توسط نیلوفر شریف پور ترجمه شده است.  این حق شماست که ثروتمند باشید. شما در دنیا هستید تا زندگی سرشار از شادمانی، درخشش و آزادی رو تجربه کنید. بنابراین تمام پولی که دارید باید یک زندگی سرشار از شادمانی و هدف رو برایتان به ارمغان بیاورد.

فقر باعث یک بیماری ذهنی است؛ بنابراین فقر باید از روی زمین ریشه‌کن شود. ما باید از لحاظ روحی، ذهنی و مادی رُشد آشکاری داشته باشیم. حق شما برای رشد و ابراز خودتان در تمام مسیرها حتمی است و نباید از آن محروم شوید. محیط اطرافتان باید با زیبایی و تجملات احاطه شده باشد. کتاب قدرت جذب ثروت به شما می گویید چگونه ثروت را جذب کنید؟

گزیده کتاب قدرت جذب ثروت

شما متولد شده اید تا موفق باشید، تا پیروز باشید، تا بر تمام مشکلات غلبه کنید و بتوانید تمام استعدادهای خود رو به طور کامل پروش دهید. اگر کمبود مالی در زندگی خود دارید، باید کارهایی در این رابطه انجام دهید.

اگر تنها هدف شما جمع آوری پول باشد، خیلی ساده یک انتخاب اشتباه انجام داده اید. فکر می کنید که این تمام آن چیزی است که می خواهید، اما بعد از آنکه تمام تلاش هایتان رو در این زمینه انجام دادید متوجه خواهید شد که پول تمام آن چیزی نبوده است که می خواستید. آنچه واقعاً آرزوی آن رو دارید و صحیح است اینه که با این پول فراوانی که بدست آورده اید به آرامش ذهنی برسید. می توانید میلیون ها یا خیلی خیلی بیشتر پول داشته باشید، اگر آرزوی چنین ثروتی رو دارید، در عین حال می توانید آرامش ذهنی، یک دلی و یک رنگی و سلامت کامل و نیز ذات پاک خویش رو حفظ کنید.

صفحات کتاب :
92
کنگره :
BF637‬
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
7398942
شابک :
978-622-284006-8‬‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه قدرت جذب ثروت