امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,200
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب در جستجوی خوشبختی

کتاب در جستجوی خوشبختی، داستانی نوشته محمدرضا پرچمی است که توسط انتشارات متخصصان منتشر شده است. داستان درباره پنج آدم است. جسیکا و ونسون که نماد آدم‌هایی هستند که علی‌رغم ثروت فراوان از زندگی رضایت کامل را ندارند و از زندگی لذت نمی‌برند. مقابلش مارال و دیوید آدم‌هایی هستند که علی‌رغم نداشتن تحصیلات و شغل آن‌چنانی و با وجود نابینا بودن از زندگی نهایت لذت را می‌برند و جک نماد انسان‌هایی است که همواره به دنبال کمک به دیگران هستند.

این کتاب داستان به رخ کشیدن تحصیلات. شغل. ثروت. افزایش انحرافات جامعه و... است که در جهان امروز بسیار آن را می‌بینیم. کتاب مرز بین نمایشنامه و داستان است و به خواننده کمک می کند دنیای متفاوتی را ببیند و از آن لذت ببرد و مطالب اخلاقی مهم یاد بگیرد.

گزیده کتاب در جستجوی خوشبختی

حوالی غروب چهاردهم اکتبر است. هوای سرد و سنگینی است، والبته دل گیر، هیاهوی شهر پر فراز و نشیب است و هر کس به دنبال کار خودش می باشد. جسی بعد از یک روز خسته کاری اصلا حال رفتن به خانه را ندارد؛ البته نه اینکه خوشش نیاید و یا به فکر روز تعطیل بعدی نباشد اما….

جسی خسته و کوفته سوار منوریل می شود، ساعتش را نگاه می کند و همش ناراحت است و فکر و ذهنش در گیر است، چراکه مطمئن است باز داستان همیشگی در راه است. (دعوا دعوا. فحش فحش) همیشه خودش را سرزنش می کند که چرا به حرف های پدرش که گفته بود ونسون مرد بدخلقی است و همش فکر کار کردن است گوش نداده بود، گرچه امروزه هم جسی همش کار می کند و آن ها اصلا وقت با هم گذراندن را ندارند نه عشقی، نه محبتی..و نه…

هوای سرد بیرون از قطار بر حال و هوای آدم های درون قطار تاثیر بدی گذاشته است و کرختی عجیبی بر تک تک افراد درون قطار حاکم بود، شایدم خستگی و خواب آلودگی های افراد نیز سبب این موضوع شده بود چرا که همه افراد در این شهر شلوغ و پر سر و صدا در این موقع از سر کار باز می گشتند. بوی سیگار مرد سیاه پوست، مست بودن مرد سفید پوستی کمی آن طرف ترش به این فضای سنگین قطار حس بدتری داده بود. همین طور که سرش را به شیشه تکیه می دهد تا بیرون را نگاه کند، خسته است و فکرش مشغول می باشد و چشمانش سنگین می شود و خواب عمیقی می رود.

صفحات کتاب :
68
کنگره :
‫‬‭PIR8336
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
7619000
شابک :
978-622-292-239-9
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه در جستجوی خوشبختی