امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 16,500
خرید چاپی
40,000
15%
ت 34,000
نظر شما چیست؟

مصطفی امیری در کتاب «آتش آذربایجان قبل از ظهور» به بررسی سندی و محتوایی این گزاره پرداخته و می‌خواهد به این پرسش پاسخ بگوید که آیا این گزاره در میراث آینده‌پژوهی مهدوی، به شعله‌های آغاز جنگ جهانی اشاره دارد یا تلمیحی است به نقشه تدارک حمله از سوی دشمن به مناطق شیعی؟

معرفی کتاب آتش آذربایجان قبل از ظهور

جنگ آذربایجان در پازل حوادث قبل از ظهور چه جایگاهی دارد؟ در اندیشه مهدویت ظهور امری تصادفی تلقی نمی‌شود. بلکه واقعه‌ای است که با زمینه‌سازی و تمهیدات زمینه‌سازان شکل می‌گیرد. از این‌ رو در منابع حدیثی قیام‌های قبل از ظهور (رجلٌ من اهل قم، خراسانی و یمانی) معرفی شده و اوصاف زمینه‌سازان نیز در احادیث ذکر شده است. در مقابل دشمنان و جبهه باطل نیز بیکار ننشسته و با ایجاد فتنه‌ها و جنگ‌ها و بحران‌ها علیه حق دسیسه‌چینی می‌کنند. در نتیجه شایسته است حوادث پیرامونی در محدوده جغرافیایی کشورهای نقش‌آفرین عصر ظهور با توجه به رویدادهای اثرگذار در آینده رصد شوند تا جامعه منتظر برای مقابله با آن‌ها آماده شود. مصطفی امیری در کتاب «آتش آذربایجان قبل از ظهور» به بررسی سندی و محتوایی این گزاره پرداخته و می‌خواهد به این پرسش پاسخ بگوید که آیا این گزاره در میراث آینده‌پژوهی مهدوی، به شعله‌های آغاز جنگ جهانی اشاره دارد یا تلمیحی است به نقشه تدارک حمله از سوی دشمن به مناطق شیعی؟

گزیده کتاب آتش آذربایجان قبل از ظهور

آذربایجان، منطقه‌ای عالم‌خیز است و در طول تاریخ تشیع علمای تبریز، خوی، اردبیل، لنکران و بادکوبه بر تارک آسمان شیعه درخشیده‌اند. حتی سلطه هفتاد ساله کمونیست و سیاست ضدمذهبی که آنان درپیش گرفتند، نتوانست ارادت مردم منطقه را به مکتب اهل‌بیت زایل نماید و این مردم عزیز و شریف پایداری خود را در مسیر اسلام و مقاومت دربرابر مستکبران و صهیونیزم و
قدرت‌های فاسد نشان داده‌اند. و سخنی به مبالغه نیست اگر بگوییم شیعیان آذربایجان، جزء پرچمداران «تشیع علوی، حسینی و مهدوی » در ایران به‌شمار می‌روند و این سرزمین جایگاه خیزش شیعیان دل‌سوخته اهل‌بیت در دوره‌های مختلف بوده است.

دانلود کتاب آتش آذربایجان قبل از ظهور

در فراکتاب علاوه بر امکان خرید کتاب آتش آذربایجان قبل از ظهور، نسخه الکترونیک کتاب جهت دانلود در دسترس شماست.

سال نشر :
‏‫1400
صفحات کتاب :
93
کنگره :
‏‫‬‭BP224‬‬
دیویی :
‏‫‭297/462‬‬
کتابشناسی ملی :
8516321
شابک :
‏‫‬‭‬‭978-964-973-725-6

کتاب های مشابه آتش آذربایجان قبل از ظهور